perjantai 6. heinäkuuta 2012

Maxi Dresses

Oon vasta viimeaikoina alkanut lämpenemään maxi mekoille ja hameille. Oon ollut "mini" hameiden ja mekkojen kannattaja niin kauan kuin vain muistan. Nyt ois siis hakusessa täydellinen maksi mekko ja hame. Bongailin lookbookista kuvia hienoista yksilöistä :) 


Mitkäs on teidän lempparit näistä? :) Ite tykkään varmaan eniten tosta sinisestä maksimekosta ja turkoosista maksihameesta :) Noi kun sais itelle ni kyllä kelpais :D!

Ihanaa että on vihdoin viikonloppu!<3 Oon nyt ollut koko viikon ahkerasti töissä ja täytyy kyllä sanoa että on rankkaa.. Tänään oon mm. kävellyt 6 tuntia ympäri järvenpäätä keräämässä roskia. Musta tuntuu siltä että mut jalat tekee kuolemaa :D...

Nyt oon taas laitellut blogikirppikselle uusia juttuja. :) Tänään tai huomenna laitan vielä varmaanki lisää :) Nyt sinne oon laittanut mm. nämä:


Käykääs huutelemassa :)! Vielä on monta päivää aikaa huudella :D Kirppikselle pääset TÄSTÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti