lauantai 28. heinäkuuta 2012

Parit uudet kirppislöydöt

Heippa :)! Ihanaa kun nyt tuli noi helteet<3! Oon nyt ruskettunut jo paljon enemmän kuin kesäisin yleensä :) Rusketun suht hitaasti mutten silti halua mennä minnekkään solkkuun yms..
Maanantaina mulla on vika työpäivä ja tiistaina napsahtaa palkka tilille ;D! Jos ensi viikolla tää sää jatkuu samalaisena niin voisin viimein käydä heittämässä sen talviturkin... Nyt noi vedetkin on varmaan jo ihan lämpimät.


Tämä yli ihana Accessorizen laukku löytyi kirpparilta kolmella eurolla. Tykkään tästä ihan sikana! Tos on paljon kivoja yksityiskohtia ja toi on kätevä siitä syystä että on kaks erikokoista kantokahvaa.


Onlyn niittiliivi löytyi neljällä eurolla. En nyt tiiä että onko toi hieman liian rock tyylinen mulle mutta jos en sitten tuu tota käyttäneeks niin pistän vaikka blogikirppikselle :)

Mun perjantai ilta ja tää päivä onkin sitten taas mennyt Japin kanssa oleskellessa. Käytiin pelaamassa korista mutta se meni sitten loppuvaiheessa siihen että mä istuin maassa ottamassa aurinkoa koska oli liian kuuma ja Japi heitteli yksin palloa :D
Tän illan suunnitelmat on vielä vähän auki.. Joko mennään baariin pitkästä aikaa, tai sitten oon vaan himassa, tai sitten meen Japille yöksi :D Ensimmäinen ja viimeinen vaihtoehto houkuttelis tällähetkellä eniten :D

6 kommenttia:

  1. Tosi kivoja löytöjä taas! (: etenkin tost laukusta tykkäilen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! joo se on mun uus lemppari ;D

      Poista
  2. Luin muuten eilisen, ja sit sitä edellisen päivän aikana sun kaikki postaukset. :dd Päällimmäisenä jäi se mieleen, et tosi kivoja vaatteita ja sun muita oot löytäny kirpparilta ja muutenki. c: Ja sit tuo sun nyt ostama laukku on hirmu söpö c;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho :D siinä on saanu kyl aika paljon lukea ;D! Mut tosi kiva et oot jaksanu! hih kiitos :))! joo mäki tykkään tost ;)!

      Poista
  3. On tosi kiva blogi!:)ja ihan helvetin ihana laukku!

    VastaaPoista