perjantai 31. elokuuta 2012

Etäpäivä

Jesjes tänään ei oo koulua! Ja etätehtäväksi saatiin vaan yks sellanen harjotus minkä teki alle tunnissa. Että mä sit tykkään näistä etäpäivistä :D
Aamulla heräilin siinä ysin jälkeen ja sit datasin ja meikkasin samaan aikaan ja sen jälkeen otin pihassa nopeesti parit asukuvat ennen kun lähdin käväsee lähi valtsussa.


En ihmettelis vaikka ois viimenen kerta tänä vuonna kun supermies toppi pääsee päälle. Ei tuolla enään oikeen tollasissa tarkene. Tiettyhän mulla oli tossa vielä nahkatakki päällä mut kuiteski.


toppi Fiorella / farkut GT / balleriinat kirppis


Huomenna se oiskin sitten jo syyskuu. Ja mun synttärit 25 pvä :D Tänään illalla meen Japille kun se tulee taas intistä :) Viimeviikonloppuna kun molemmilla oli omia menoja niin paljon niin ei keritty näkemään kun pari tuntia sunnuntaina niin kyllähän siinä mulla vähän itku sitten lopulta pääsi kun olin taas koko viikon odottanut että nähdään ja sitten ei kerittykkään juuri nähdä. Onneks tänä viikonloppuna keritään :)


Mulla on nyt eilisestä asti tehnyt mieli nachoja ja tota hyvää kastiketta :D Olin kuitenkin eilen illalla liian laiska käymään kaupassa joten nyt kun kävin ostamassa itelleni aamupalaa niin piti näitäkin tietty sit ostaa. Nää vaan on ihan parhaita <3!

5 kommenttia:

  1. ihanat sun hiukset! :) ja toi paita <3 rakastan :D ja nachot on parhaita :D

    VastaaPoista
  2. Sulla on upee banneri! Ja oot kyllä tosi kaunis :)

    http://liveloveandlaugh-linda.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat noi farkut, oi vitsi! Tahtoo! :D

    VastaaPoista