maanantai 6. elokuuta 2012

Kilpailun voittaja + kuvia tältä päivältä

Laitan tähän alkuun nyt vaikka ekaks kuvapläjäyksen tältä päivältä. Olin vaan koko päivän hengaillut himassa koneella ja alkoi olla aika tylsää niin tekstasin Tuulille että tehtäiskö jotain ja päädyttiin sitten ottelemaan kuvia junaradan lähelle.


Poljin pyörällä paikalle ja Tuulia venaillessa otin pari kuvaa :)


Sitten ku Tuuli tuli paikalle niin mentiin yhelle kalliolle kuvailemaan.


Kävin tänään aamupäivällä kirppiksellä pikasesti ja löysin sieltä mm. ton oranssin topin :) Käytin tänään ekaa kertaa tota viime kirppis reissulta löytynyttä niitti liiviä ja en oikeen vieläkään osaa sanoo että myynkö mä sen vai pidänkö.. Toisaalta se on tosi kiva mutta toisaalta ei kauheen mun tyylinen :D Kaikesta saa näköjään ongelman :D..


liivi kirppikseltä (Only) / toppi kirppikseltä / shortsit ite tehty / laukku kirppikseltä (Accessorize) / balleriinat kirppikseltä

Taas oli päällä aika kirppispainotteinen asu mutta ite mä ainakin kannatan kierrätystä :)


Kuvia oteltiin sellanen puolisen tuntia ja sit lähin takas himaan koska tänään on maanantai ja maanantaisin tulee telkkarista kaikki parhaat sarjat kuten Pretty little liars, gossip girl, ja sinkkuelämää :D Siks pääsinki tekemään tätä postausta vast näin myöhään ku sinkkuelämää loppu vast äsken.


Mun on jo pitkään pitänyt kertoa blogissa noista pirtelöistä mitä oon alkanut juomaan. Kun olin kesätöissä niin mun työkaveri joi noita ni mäki päätin sit kokeilla ihan huvin vuoks ku oli kuulemma hyviä ja yllätyin sit aika postitiivisesti ku maistoin noita! Noi on niinkun jotain dietti pirtelöitä/smoothieita mutta silti ihan sika hyviä! En nyt todellakaan oo millään laihdutuskuurilla tai mitään mut jatkan kyl ehottomasti noiden juomista :D

Ja nyt se kilpailun voittaja! Eli kiitos vielä kaikille osallistuneille :) Oon jo laittanut voittajalle sähköpostia ! Voitto meni tällä kertaa sähköpostille : Dinnuux_94@gmail.com

15 kommenttia:

  1. kuinka pitkä sä ooot? ite oon jotai 166cm ja jotenki näytät osissa kuvista hiiirmu pitkältä ;o

    VastaaPoista
  2. toi niittiliivi sopii sulle älyttömän hyvin! :) sinuna pitäisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa kiitti :)! joo no pitää harkita

      Poista
  3. noi diettipirtelöt on just hyvii :D ite juon kanssa :)

    VastaaPoista
  4. Toi liivi on aivan upea! Ihana <3

    VastaaPoista
  5. vau tosi ihana asu! noi sortsit on ihanat kun ne on tolla lailla purkautuneet lahkeista (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! :) joo haha en jaksanu ommella niit kunnol ni jätin vaa tollei :D

      Poista
  6. Voi että miten kaunis olet! (: Ja niin ihanat hiukset !

    VastaaPoista
  7. Kiitosd kovasti kommentistasi blogissani (:

    VastaaPoista