tiistai 21. elokuuta 2012

Now you're in New york, these streets will make you feel brand new

Helloou :) Eilen käytiin taas Suvin ja Tuulin kaa hyrylän femmatorilla (kirppis) ja löysin sieltä pari kivaa juttua :) Huomaa kyllä että ei oo noi hinnat ihan samaa tasoa kuin esim valtterissa :D.. Siellä esim oli paljon kivoja syys nillkureita mut emmä maksa käytetyistä kengistä 20-30 euroa.


farkkushorsit 3,50e. Vitsi ku löysin nää vasta nyt enkä esim. kesän alussa :D? Nyt näitä ei voi käyttää kuin legginsien kanssa..


tuubihuivi 2e. Haha just ku sanoin viime postauksessa etten hirveesti tykkää viininpunasesta ni nyt sitten ostin viininpunaisen huivin :D Oon huomannut että lämpenen vähän hitaasti näille uusille "muoti ilmiöille" :D


Zaran löllö neule 4e. Ah tää on niiin täydellinen nyt syksyksi! :D Ainut miinus tossa oli että kotona vasta huomasin että toi on tuolta takaa helmasta vähän jotenkin hajonnut? Ihan kuin siitä olisi leikattu saksilla tai jotain. No ei auta ku ottaa vaan neulaa ja lankaa kätöseen ja rupee korjaamaan tota.

Löllö neule piti sitten tietty laittaa heti tänään päälle. tässä asukuvia tältä päivältä ja oikeestaan mulla oli lähes sama asu eilenkin mutta neuleen tilalla oli guessin valkoinen toppi.


korvikset Lindex / neule kirppis (Vila) / hame GT / laukku kirppis (Accessorizes) / kengät Converse

Meitsillä onkin nyt sitten enään vähän yli kuukausi mun 19-v synttäreihin :D! Kauhee ku oon jo vanha... Oon nyt jo alkanut suunnittelemaan vähän alustavasti että mitä mä mun synttäreillä teen. Tai siis lähinnä että missä alotellaan ja mihin baariin mennään kavereiden kanssa :D 
Mun synttäreillä ei vaan aina kyl oo ollu tapana mennä ihan putkeen... Mun 16-v synttärit kusi sillä tavalla että minä + miljoona kaveria istuttiin kylmässä puistossa siiderit kädessä koska sainkin viime hetkellä tietää että sinne paikkaan minne meidän piti mennä juhlimaan ei päässytkään.. 17- v synttärit taas meni aika laimeesti ja sitten loppuillasta mun kaverini Suvi sai allergiakohtauksen jonka vuoksi joutui ambulanssilla sairaalaan ja meinasi kuolla... 18-v synttärit onneks meni ihan kivasti koska sit oli jo täysikäinen ja pääsi baariin.. :D Toivottavasti nää synttärit nyt sit onnistuu! :D 

4 kommenttia: