keskiviikko 8. elokuuta 2012

pari kollaasia

Kokosin tässä ajan kuluksi teille pari kollaasia Weheartit sivuston kuvista :) Eli kollaasit sisältävät juttuja jotka mieluusti kelpuuttaisin itelleni :D


Iltalaukkuja <3! Ite tykkään tollasista tosi näyttävistä iltalaukuista. Kaikki kimalteleva siis kelpaa :D Ja toi turkoosi nyt vaan on niin ihanan värinen.

Korkkareita. Noi kaikki on tosi korkeita mutta mun silmään korkeat korot näyttää paremmilta kuin matalat. Niillä käveleminen onkin sitten toinen juttu. Näistä lemppareimmat olisi varmaankin nää vasemmassa alakulmassa olevat hopeiset ihanuudet<3


Shortseja. Mun vaatekaapista puuttuu vielä amerikan lippushortsit ja pitsiset/virkatut shortsit.


Nää kaikki hiukset kelpuuttaisin itelleni :D Mä tykkään hiuksissa siitä että ne on pitkät, paksut, suht tummat ja kiiltävät. Mun pitäis varmaan tässä ennen koulun alkua värjätä mun hiukset kun juurikasvu on jo aikamoinen.


Toppeja. Mä oon nyt tosi tykästynyt tollasiin lyhyisiin toppeihin jotka voi yhdistää korkeavyötäröisen alaosan kanssa. Myös korsettimalliset topit on aika mageita niinkuin ylhäällä keskellä ja ylhäällä oikealla olevat.


Rakastan ylikaiken isoja, kiiltäviä/kimaltelevia kelloja :D! Noi kaikki ois ihan täydellisiä ja varmaan ihan liian kalliita mun kukkarolle... Multa puuttuu vieläkin se täydellinen rannekello... <3

Mitkäs oli teidän lemppari juttuja näistä kollaaseista? :)

10 kommenttia:

  1. apua! tää on ihan uskomaton blogi! toi banneri on upea.kuvat täällä on upeita ja sä olet upea (:!

    http://ilonajuliafashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi kiitos paljon piristävästä kommentista <3 ^^!

      Poista
  2. just noita valkosia "chanelin" kelloja myytii iha hullusti kreetalla! Alle 20e kaikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaa kiva :D oisin varmaa ostanu ne kaikki XD

      Poista
  3. sullaki on tosi kiva blogi ! :)<3

    http://hiphop-hurraa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. sulla se kiva blogi on!! =D ihanii vaatekuvii ja muutenkin (:
    oot nätti <3

    VastaaPoista
  5. Siniset korkkarit on lempparijuttu näistä kollaaseista, niin herkullisen näköiset! ;) Sait miusta uuden lukijan !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep ne on tosi kivat<3! jee kiva :))!

      Poista