sunnuntai 19. elokuuta 2012

Syksyksi vaatteita

Nytten pitäis varmaan pikkuhiljaa laittaa shortsit kaapin pohjalle ja kaivaa neuleet ja syyskengät esiin. Sinänsä aika masentavaa että kesä on jo ainakin melkein ohi. Syksyssä pidän kyllä eniten siitä että pystyy pukeutumaan niin kivasta. Isoja neuleita, ylipolvensaappaita, nahkatakkeja ja karvaliivejä. 

Tein taas Ginatricotin vaatteista pari kollaasia :) Gina on ehdottomasti mun yks lemppari kaupoista ja sieltä näyttää löytyvän kaikkea kivaa täksi syksyksi. Tollaset armeijan vihreät farkut on mulla ollut jo hakusessa pari vuotta enkä vieläkään oo löytänyt täydellisiä yksilöitä... :D 

 

Ei oo varmaan kovin vaikeeta arvata että mikä on tän syksyn hitti väri. Ite en oikeen oo viininpunaselle koskaan lämmennyt mutta ainakin noi ylläolevassa kollaasissa olevat jutut näyttää mun mielestä aika kivoilta :)  Omistan ehkä yhden viininpunaisen neuleen ja sekään ei oo päässyt kovin kovaan suosioon mulla.. :D 


Toi ylläoleva neule on niin kiva! Tykkään tosta siks että se on edestä vähän lyhyempi kuin takaa ja varmasti tosi lämmin viileitä syys iltoja ajatellen. Myös tollanen hopeinen kaulakoru on mulla ollut hakusessa jo jonkin aikaa, en vaan tiiä osaisinks käyttää tota koska se saattais tuntua ihan joltain kaulapannalta :D 
Mitkäs oli teidän lemppari vaatteet/asusteet näistä kollaaseista? :)

2 kommenttia:

  1. tykkään ekan kollaasin housuista ja vikan kollaasin villapaidasta! :)

    VastaaPoista