tiistai 28. elokuuta 2012

yritin tehdä kiharat...

Tsaudeee :D! Eilinen ihme pyörrytys meni onneksi pois eikä tänään ole enään ollut mitään :) Mistälie sekin taas johtui?..


Kävin eilen pikaisesti kaupoilla ja olin ihan että Whoahhh kun löysin Emotionista noita papiljottien kiinnitysjuttuja :D Ei oo varmaankaan niiden oikea nimi toi mutta kuiteski... Oon noita nyt metsästänyt viime keväästä asti kun ostin papiljotit. Hintaakaan ei ollut kuin vähän päälle euro.


Lempparipirtelöt<3



Sitten illalla joskus Gossip girlin jälkeen aloin laittamaan noita papiljotteja mun hiuksiin. Se olikin sitten helpommin sanottu kuin tehty koska mun hiukset on niin tälläset suorat ja liukkaat et näille on tosi vaikee tehdä oikeestaan yhtään mitään...
Pitkän puurtamisen jälkeen lopputulos olikin sitten tälläinen:


Kyllä mä ne sain jotenki tossa pehkossa pysymään mutta helppoa se ei ollut :D! Ja mitä nukkumiseen noi päässä tulee niin se onkin jo sitten ihan omaa luokkaansa.. Nukuin niin epämukavasti että näin yöllä mm. unta missä joku boa/kyykäärmeen risteytys söi eka semmosen söpön virtahevon poikasen ja sen jälkeen se tuli puremaan mua.. ? Sen jälkeen taisin nähdä unta että revin noi kaikki papiljotit ja pinnit sun muut mun päästä pois jotta pystyisin nukkumaan ja aamulla kun heräsin niin olin ihan varma että mulla ei enään olisi noita :D Oli siis aika todentuntuinen uni :D
Sitten kun otin noi pois niin tadaa mun hiuksissa on pari hassua lainetta eikä kiharoista tietoakaan? Siinä vaiheessa teki mieli leikkaa koko reuhka pois päästä koska olin koko yön joutunut noista kärsimään eikä siltikään tullut yhen yhtä kiharaa? :D mä<3 mun hiukset.


Koulussa oteltiin Rosan ja Annin kaa kuvia jollakin välkällä :) Mun on pitkään jo pitänyt sanoa täällä blogin puolella että Rosa teki oman blogin kanssa ja sinne pääsette Tästä! :)


neule Lindex / vyö kirppis / farkut Cubus / kengät kirppis / laukku Gussaci


Avasin hiukset jotta voisitte bongata ne mun upeet kiharat näistä kuvista :D..


Ens kerralla kun teen kiharoita niin pitää varmaan suihkuttaa niihin kilo lakkaa ja muita muotoilutuotteita :D 

10 kommenttia:

  1. Aivan ihana tuo laukku, rakastuin, pakko löytää jostain! :D Kivaa blogia kirjoittelet!

    withasilverlining.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos :)! Ostin ton jyväskylästä siitä yhestä isosta ostoskeskuksesta :D

      Poista
  2. naurahdin sun unelle :D mutta luulisin että kiharoista tulis paremmat jos laittaisit ne kiinni puoliks märkänä ja muotovaahtoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo mulla on aina vähän omalaatuisia unia :D niinpä muuten! Pitääpä kokeilla tota ens kerralla :)! kiitti vinkistä ;D!

      Poista
  3. Mistä noita pirtelöitä saa näittää hyviltä :33 Ja kiva tää blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikista hyvinvarustetuista ruokakaupoista kuten mm. prismasta ja cittarista :D kiitos<3! :)

      Poista
  4. Gussaci on Guessin laukuista tehty feikkilaukku.
    Eli omistat ns feikin Guessin laukun.
    Hih.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep i know that.:D haha ei mulloo rahaa aitoihinkaa ja mun mielestä toi feikki on ihan yhtä hieno.

      Poista