tiistai 18. syyskuuta 2012

Jumbossa


takki Only / paita kirppikseltä (veromoda) / farkut kirppikseltä (Only) / kengät kirpparilta / laukku Gussaci


Eilen töiden jälkeen lähettiin Anniinan kaa jumboon shoppailemaan. Anni metsästi itelleen juhlamekkoa ja mä etin Japille synttäri lahjaa :) Ja löysinhän mä itellenikin jotain siinä samalla ;)


Sillä aikaa kun Anni shoppaili Onlyssa niin mä ottelin sovituskopissa asukuvia :D


h&m:stä ostin kolmen euron sudin aurinkopuuteria varten. Oon nyt pari kuukautta levittänyt aurinkopuuteria sellasella puuterinlevityshommelilla (täähän on varmasti sen oikea nimi..) ja se on aika haastavaa hommaa.


Lindexistä ostin ihanan paidan <3 Oon tällästä metsästänyt jo ties kuinka kauan. Tykkään ton paidan helmasta kun se levenee tuolla alhaalla. Eri asia onkin sitten että sopiiko se mulle kun en jaksanut laiskana alkaa sovittamaan tota.


Hiuspuuteri 5e. Tän ostin kyllä jo viime viikolla kun kävin Järvenpäässä shoppailemassa mutta kuvasin sen vasta nyt. En oo ihan vakuuttunut tän toimivuudesta mutta en oo tätä kyl vielä käyttänyt kuin kaksi kertaa.

Japillekkin löysin eilisellä reissulla kivan lahjan ja oon aika varma että se siitä tykkää :)!

Nyt meitsi menee laittamaan hiukset ja meikin ja lähen käppäilee kohti juna asemaa koska työt alkaa kello 10 :) Kivaa tiistaita kaikille!

6 kommenttia: