keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Loveit.fi

Lätkästään tähän eka nyt tän päivän asukuvat ennen kuin mennään itse postauksen asiaan.


kaulakoru ? / paita Lindex / farkut kirppis (Sisterpoint) / kengät & laukku kirppis



Laitoin aamulla korkkarit jalkaan ja tajusin että se on virhe siinä vaiheessa kun olin kävellyt noin puoli kilsaa juna asemalle ja ne kengät alko hiertämään :D No urheesti sitten käppäilin noilla koko päivän kunnes pääsin himaan ja sain noi pois jalasta. Se tunne on sanoinkuvaamaton<3 :D

Sitten asiaan. Kun tänään pääsin kotiin ja katsoin postilaatikkoon niin siellä mua odotti iloinen yllätys. Nimittäin Loveit.fi:stä saapunut paketti. Täytyy kyllä sanoa että oli todella nopea toimitus noilla meikeillä :)!


Päätin lakata kynnet samantien tällä uudella lakalla. Mulla on pinkkejä ja vaaleanpunaisia lakkoja miljoonaa eri sävyä mutta tää metallinhohtoinen pinkki puuttuikin vielä mun kokoelmista :D !


"Illumination and definition for cheeks, brows and eyes". Näin luki tämän paketin kannessa :) Tämä se vasta on kätevä meikki, koska tota voi käyttää niin moneen eri tarkoitukseen! Oonkin jo kauan ettinyt täydellistä ruskeansävyistä luomiväri palettia ja tämä hoitaa senkin tarkoituksen :)

Toi huulikiilto minkä sain oli ihan sika ihanan tuoksuinen<3 Mulla tuli ekaksi mieleen mansikat ja vadelmat :) Kiitos vielä paljon Loveit.fi:lle näistä ihanista meikeistä :)!

Ps. Mulla ois teillekkin kiva yllätys tiedossa! Nimittäin alennuskoodi! Elikkä koodilla FLY139ER saa -15% kerta alennuksen ostosten loppusummasta. Nyt kannattaa käyttää alennus hyödyksi koska syyskuun loppuun asti tuolla on ilmaiset postikulut!

6 kommenttia: