keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Musta ripsiliima


Kokeilin tänään aamulla tota ekaa kertaa ja täytyy kyl sanoo et oon positiivisesti yllättynyt! Vaikkakin toi näyttää tossa siniseltä niin se muuttuu mustaksi heti kun sitä laittaa iholle/ripsiin. En käytä ripsiä kovinkaan usein koska oon aika laiska laittamaan niitä ja ostamaan ja sitten kun ostan niitä pakkauksia missä tulee ripset sekä se mini liima niin aina se liima kuivuu kun käytän niin harvoin. Siksipä tää on mulle oiva ratkasu koska toi ei pääse kuivumaan eikä ihan heti lopukkaan. Ja näitähän saa siis neljällä eurolla seppälästä. Ei paha.


Toinen ihana meikki uutuus on tää meikinpohjustusvoide. Oon tätä nyt joka päivä käyttänyt siitä asti kun ostin ja oon tähänkin tosi tyytyväinen. Iho tuntuu ihanalta ton levittämisen jälkeen ja meikki pysyy paremmin naamassa.


paita kirpparilta / laukku kirpparilta (Accessorizes) / farkut kirpparilta (GT) / kengät kirpparilta


Siinä vähän kuvia joita tänään otin. Mulla olikin tänään vapaapäivä ja sen kunniaks sain nukkua pitkään ja olla eilen illalla koneelle myöhään :D Haha.
Tänään onkin sitten taas yks teoriatunti. Oon nyt ollu siellä jo kaks kertaa ja kohta alan varailee ajotunteja :) Iik.

12 kommenttia:

  1. Mistä toi meikinpohjustusvoide ja paljo makso? :)

    VastaaPoista
  2. toi pohjustusvoide on ihan parasta! heti ku vaa kokeili ni tuntu jo et en voi elää ilman, puol vuotta ollu jokapäiväses käytös :)

    ~ rewind-happiness.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii on kyl! :D joo must tuntuu et tost tulee munki vakkari tuote :Dd

      Poista
  3. mistä tota mustaa ripsiliimaa saa ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. seppälästä niinkuin tossa taisin mainitakkin :)

      Poista
    2. oho en huomannu et mainitsit sen tuossa tekstissäkin :D oon vissii sokee ! kiitos tiedosta♥

      Poista
    3. hahah juuu ei mitää :D!

      Poista
  4. oli pakko tulla tsekkaamaa tämä sun blogi, upee tyyli ja muutenkin tosi mukavan ja hyvän vaikutelman anto:-)!

    VastaaPoista