sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Päheitä taloja

Pahoittelen etten kerennyt enään perjantaina postailemaan. Tulin töistä siinä vähän ennen neljää ja kerkesin olla kotona kokonaiset 15 minuuttia ennenkuin Japi ilmoitti olevansa kotona armeijasta niin lähin sitten suoraan niille ja vasta nyt sunnuntaina tulin takasin himaan :)
Mun on tää postaus pitänyt tehdä jo aika kauan mutten oo saanut aikaseks. Selailin yks päivä weheartissa kuvia ihanista taloista ja tässä on nyt ne jotka oli eniten mun mieleen :D Jos joskus voitan lotossa (vaikken edes lottoa) niin haluaisin jotakuinkin tän tyylisen asunnon.


Tykkään sisustuksessa tosi paljon valkoisesta. Vaikkakin musta vähän tuntuu että jos mulla ois esim. valkoinen sohva niin se ei kauaa valkoisena pysyis :D


Tollasessa keittiössä kyllä kelpais kokata kerran jos toisenkin :D


Kylpyamme/poreamme ois ihan pakollinen :D Sit vois aina rentoutua vaahtokylvyssä rankan päivän jälkeen.


Carrie Bradshawin vaatehuone ois kans aika jees. Sit tollanen iso kenkähylly minne vois hamstrata miljoonat eri kengät<3


Merinäköala <3 :D


Tollanen iso parveke ylimmässä kerroksessa ois kiva. Siellä vois sit aina otella aurinkoa.


Oon myös aina halunnut omaa meikkipöytää jossa ois tosi iso peili ja paljon tilaa meikeille.

Mä taidan nyt lopettaa tän postauksen tähän tältä erää ja palata takaisin todellisuuteen :D

4 kommenttia:

  1. oon sun kans niin samaa mieltä ! jossaki tommosessa talossa ois iha jees asua :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha! no niinpä :D! kelpais mulle :D

      Poista
  2. ihan ku lukis omia ajatuksia!:D

    VastaaPoista