tiistai 11. syyskuuta 2012

Tiistai


Täällä mä vaan päivitän blogia kello kaheksalta aamulla vaikka voisin olla nukkumassa :D Toisaalta menin jo ennen kymmentä eilen nukkumaan nii ei mikään ihme ettei enään väsytä. :)


huivi kirpparilta / toppi ite tehty / farkut veromoda


Mulla oli noi farkut hukassa varmaan joku puoli vuotta ennen kuin viime viikolla taas löysin ne :D Oon kyllä niin mestari hukkaamaan kaikkea... Nää kuvat on eilen otettu siellä mun ja Annin työssäoppimispaikalla :) Ja Anni toimi taas mun personal photographerina :D


Nyt mä meen syömään aamupalan, meikkaamaan ja laittamaan hiukset! :) Toi työssäoppiminen alkaa joka päivä vasta kymmeneltä niin nyt on aamuisin paljon enemmän aikaa laittautua kuin yleensä :D Heibbaa<3!

10 kommenttia:

  1. Oi tää on varmaan ihanimpia asuja mitä oon sulla nähnyt! ah noi kaikki on ihania (:

    VastaaPoista
  2. Oot taas nättinä! Toi toppi on ihana, kui osasit tehä sen ite?? Noi farkutki on kivat, samoin huivi, ihanan värine :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) tein sen koulus ku oon ompelija linjal ni toi oli itseasias just helppo tehä :)!

      Poista
  3. käytiks tos jotain valmist pitsikangasta? (: meinaa ihan super hieno! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo käytin sellast mitä voi ostaa kangas kaupasta :) hihi kiitti! :D

      Poista
  4. ihanan värinen huivi, ja toi paita on upee! en ikinä osais tehä ite mitään noin kivaa! :)

    VastaaPoista