torstai 11. lokakuuta 2012

come back and set me free now from infinity love is a mistery distance is killing me


Ostin tossa viime viikolla kivan Lumenen luomivärin ku halusin vähän jotain piristystä normiin arkimeikkiin. En oo nyt viime aikoina oikeen enään pahemmin luomivärejä käyttänyt saatika sitten eyelineria. Toi kuva vastaa aika hyvin ton luomivärin oikeata väriä (kerrankin..), se on tollanen sinertävän harmaa. Oon sitä nyt pari kertaa käyttänyt ja oon kyllä tykännyt :)


Yritin eilen ottaa itelleni uutta profiii kuvaa facebookkiin koska se mun "vanha" kuva on otettu joskus kesällä ja ainakin mua ärsyttää kokoajan nähä se kesäinen kuva siinä kun tietää että ulos mennessä on pimeetä ja mitä todennäköisemmin myös märkää :D.. Näitä kuvia tuli sitten aika paljon joten laitan murto osan tähän postaukseen ettei tää blogger mee tukkoon tai mitään :D 


Ja tulihan siinä samalla pikaisesti otettua myös asukuvat. 


takki kirppis (h&m) / vyö kirppis / farkut Lindex / laukku kirppis (Accessorizes) / korut Nomination

Jotenki must tuntuu et mun kameran laatu ois huonontunu ihan sikana? Eihän se oo ollut mulla kun vissiin vähän yli vuoden vasta.. Onko muilla tälläisiä kokemuksia että teidän Canonit ei enään ottais niin tarkkoja ja hyvälaatuisia kuvia? Koska mua tää on alkanut vähän ärsyttämään ja voisin vaikka vannoa että mun vanhalla pokkarilla tulis melkein yhtä laadukkaita kuvia... 


Puolen tunnin päästä mulla ois lähtö junalla keskustaan koska mun pitää käydä lääkärissä hakemassa terveystodistus ajokorttia varten.. Toivottavasti löydän sinne lääkäriin koska en oo ennen siellä käynyt koska se on yksityinen ja ne hinnat on ihan pilvissä siellä :D Lekurin jälkeen sitten meen töihin vielä pariksi tunniksi ja sitten oiskin enään huominen töitä ja loma <3! Meen varmaan lomalla helsinkiin joten sitten tulee ainakin paljon kuvia oteltua tänne blogiin :) Valtterissakin haluaisin taas joku päivä käydä ennen kuin se muuttaa... Tietääkö kukaan muuten että minne se muuttaa? Vai onko sitä ees kerrottu vielä? :D Koska mua ainakin kiinnostelis tietää että voiko siellä jatkossakin käydä vai onko se jossain huitsin nevadassa.


Laitan tähän loppuun vielä yhen huippubiisin Innalta mitä oon nyt tässä kuukauden verran jo popittanut aika ahkerasti :D



Nyt mä meenkin tästä meikkailemaan ja sitten lähden! :) Adios amigos<3!

6 kommenttia: