lauantai 13. lokakuuta 2012

Hersecretin mekkoja ja paitoja

Oon tosi tykästynyt Hersecretin mekkoihin ja paitoihin. Ja yläosiin yleensäkin :D Ne on kaikki jotenkin tosi naisellisia eikä niin tavallisia kuin normikaupoissa myytävät vaatteet. Joten tuolta saa kyllä ehdottomasti parhaat bile mekot jos on jokin baari ilta tiedossa :) Tein pari kollaasia mun lemppari yläosista.


Tässä tykkään varmaankin eniten tosta sinisestä mekosta. Rakastan sähkönsinistä ja pitsiä joten toi ois niin unelma <3


Tässä taas keltainen toppi on kivoin koska keltainen väri sopii mun mielestä tummahiuksisille hyvin ja toi rinnan kohdalla oleva blingi härpäke on kiva yksityiskohta :)


Tässä taas on vaikea päättää mikä noista on kivoin. Kaikki on niin erilaisia ja hienoja.

Jos joku nyt kiinnostui joistain näistä vaatteista niin Tässä vielä suora linkki Hersecretin mekkoihin :) Minkälaisia kokemuksia teillä on Hersecreristä? Onko kukaan vielä tilannut mitään tai ajatellut tilaavansa? Mulla on yksi ihana pinkki mekko tuolta ja se toimitus oli niin nopea että tuli mulle jo seuraavana päivänä tilauksesta! Sitten kun tulee taas jotain isompia juhlia niin aattelin että tonne voisi pistää taas tilausta menemään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti