perjantai 5. lokakuuta 2012

Sananen ripsiseerumista

Elikkäs nyt oon käyttänyt parisen viikkoa tätä ripsiseerumia minkä tilasin Täältä, ja täytyy kyllä myöntää että aluksi en ollut ollenkaan vakuuttunut että toimiiko tälläinen ja nyt voin ilokseni kertoa että kyllähän se on toiminut. Mä ite ainakin huomaan että mun ripset on tuuheammat ja pidemmät kuin ennen. Voin lämpimästi suositella tätä seerumia kaikille :)!


Tota on todella helppo levittää ja sen voi myös laittaa ripsivärin alle niinkuin mä aina aamuisin teen. Kerran kyllä onnistuin sähläämään jotain ja tota meni mun silmään ja se ei tuntunut mukavalta... :D  Mutta siis kun tota käyttää aamuin illoin parisen viikkoa niin jo huomaa eron.


Yllä olevassa kuvassa mulla on yksi kerros ripsaria ja mun mielestä ainakaan ennen yhen kerroksen jälkeen ei oo ripset olleet noin pitkät ja paksut. Tästä jos jostain tulee mun vakkarituote! :D TÄSSÄ vielä linkki mistä voi tilata tämän ripsiseerumin suht edullisesti.
Sitten vielä sellainen että haluaisin kuulla että onko muilla millaisia kokomuksia ripsiseerumeista? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti