perjantai 26. lokakuuta 2012

viime päivien kuulumisia


Toissapäivänä kävin Millan kanssa pitkästä aikaa kahvilla kun ei oo juuri viime aikoina keritty näkemään. Juteltiin siinä joku puolisen tuntia kaikki viimeisimmät juorut läpi ja sitten lähettiin molemmat himaan :D


Ja tässä on nää mun Zalandosta tilatut syys kengät<3 Tosi mukavat jalassa ja hintakaan ei kovasti kirpaissut alennuksen jälkeen :) Mitä pidätte?


paita kirppikseltä (veromoda ) / kello Chanel / kengät Zalando

Siinä pari kuvaa eilisen päivän asusta. Vaikka en kyllä missään ees ollut toi päällä vaikka tarkotus olikin... Olin aamulla ihan lähössä töihin kunnes tajusin että mulla on taas iskeny päälle virtsatietulehdus.. eihän siitä viimeisimmästä ollutkaan kun vasta kuukausi aikaa. Ei toki ärsytä ei :D


Lupasin jo aikoja sitten esitellä sen viron reissun ainoan kunnon ostoksen mutta oon sitä nyt niit ahkerasti käyttänyt että olin jo onnistunut siihen jotakin suklaata sotkea ja en viitsinyt alkaa kuvailemaan likaista paitaa joten siksi tulee vasta nyt kuvat siitä !


Ostin ton paidan Mohito (?) nimisestä kaupasta 12 eurolla :) Ja nyt harmittaa kun en ostanut sellaista valkoistakin paitaa koska ajattelin silloin "etten mä kahta samanlaista paitaa tarvitse".. En ollut ennen käynyt kyseisessä puljussa ja siellä oli vaikka mitä ihanaa! Muutenkin tuntu että virossa on paljo paremmat valikoimat kuin suomessa. Täällä on esim. tosi vaikeeta löytää hyviä ylipolven saappaita ja virossa niitä oli lähes joka kaupassa.


Eilinen saikkupäivä menikin sitten vain apteekissa asioidessa, uusinta cosmoa lukien ja koneella oleskellen. Tänään mulla onkin sitten toka ajotunti ja jostain syystä se stressaa mua ihan sikana! Ja mä kun en normaalisti ees osaa stressata juuri mistään mistä ehkä pitäisikin....
Huomenna aamulla käyn pitkästä aikaa valtterista ja toivottavasti löydän jotakin kivaa<3!

4 kommenttia:

  1. oot ihan super kaunis ! kunnon malli (:

    VastaaPoista
  2. ihana tää siun blogi ja tosi kaunis oot! :)) ja aivan ihanat kengät sulla!! :)
    http://henna-onlyhappythoughts.blogspot.fi/

    VastaaPoista