maanantai 29. lokakuuta 2012

You're the type of boy I'd make a sandwich for

Hellureei :) Tänään on ollut ihan perus tylsä päivä. Eka töitä ja sitten kavereiden kanssa kahvittelua.


Tänään käytin taas pitkästä aikaa pipoa :D Ja jaksoin aamulla jopa letinkin tekaista.


Näytän must jotenki tosi erilaiselt pipo pääs ja letin kanssa :D! Just kivaa että pienillä jutuilla saa välillä jotakin kivaa muutosta tehtyä jos vanha tyyli sattuu sillä hetkellä kyllästyttämään.
Mun päältä voi bongata myös valtterista löytämäni Ginan neuleen. Oon ihan rakastunut jo tähän <3


Eksyin tänään taas Nellyn sivuille ja innostuin sitten tekemään pari asu kollaasia jotka on erityisesti mun mieleeni ;) Mitkäs näistä kollaaseista kuvaa eniten teidän tyyliänne? :) Ois kiva kuullu että minkälaisia pukeutumistyylejä mun lukijoilla on :D Ja että onko yhtään samanlaisia kuin mulla.


9 kommenttia:

  1. hei sulle sopii tosi hyvin toi pipo ja letti yhdistelmä! ja nyt vasta tajusin kui ihanan pitkät hiukset sulla oikeesti on :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa no hyvä että jonkun muunkin mielestä sopii :D! heha onha noi aika pitkät vieläkin vaikka tuli niitä jo monta senttii leikattuu :)

      Poista
  2. Ekassa kollaasis parhaat on reppu, rakastuin!, ja paita. Kolmannessa on ihanat korvikset <3 mulla on jossain määrin samansuuntanen tyyli kun sulla, sulla vaan on jotenkin ehkä vähän ´hienostuneempi´ tyyli kun mun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo toi reppu on kyl niiiin <3! aijjaa kiva ;D joo mulla on aika naisellinen tyyli kyllä useimmiten :D

      Poista
  3. Ihanat nuo kollaasit, nätisti yhdisteltyjä :)
    Kurkatkaa blogiini;

    http://beautythroughbrokenglass.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Nam leivos.. Onks tää muuten Kulmiksesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä ;) jep sieltähän tää ! :D

      Poista
  5. Module 5 Find Content: Once you discover keywords and phrases, Market Samurai helps you to save
    time, effort and frustration in the event it pertains to creating content material for the web-site.
    For example, in the event the background color of your page is gray,
    and you've placed gray text inside a black box, the spider will only take note of the gray text and assume you're employing
    hidden text. If maybe you were targeting 'rabbit hutches' as well as your page concerned pricing
    your page URL could be; '' a much friendlier, and effective URL.
    Also see my webpage - review of market samurai

    VastaaPoista