torstai 1. marraskuuta 2012

So lift me up, i'm moving on singin and dancin', while i play my song


haha "söin" yks päivä tälläviikolla tollasta outoa hedelmää nimeltään kivana. Onks kukaan maistanut? :D Mun makuun tossa oli ihan liikaa siemeniä ja muutenki outo koostumus joten näykin sitä pari kertaa ja siihen se sitten jäi :D



Yllä eilen aamulla otettu kuva. Ostin valtterista mun puhelimeen sopivat vaaleanpunaiset kuulokkeet ja oon jo ihan ihastunut noihin<3 Ne on ihan samanväriset kuin mun puhelinkin :)

Eilen töissä kuvailtiin Anniinan kaa pitkästä aikaa ja tässä hieman kuvasaldoa, ennen siis kun mulla loppu kameran akku.


Löysin kaapinpohjalta ton mun ihanan h&m:n neuleen jonka olemassa oloa en oo ees muistanut ! :D


Pipo suoraksi :D


haha jossain välissä piti toki myös pitää ruokatauko. Mulla vaihteeks terveelliset eväät mukana.. En ees tykkää tonnikalapizzasta mutta kun ei jääkaapista muutakaan löytynyt.. :D


Tänään meillä olikin sitten tuolla työharjoittelussa näyttö ja ainakin mun mielestä se meni ihan hyvin. Numerot saadaan sitten kuulla varmaan huomenna tai joskus myöhemmin.

Huomenna aamulla ois sitten aikasin herätys ja kasilta ajotunnille.. Nukahan varmaan sinne rattiin koska oon nyt 9 viikkoa mennyt joka päivä kymppiin töihin niin on saanut nukkua pitkään.
Ajotunnin jälkeen meen töihin, ja töiden jälkeen otan nokan kohti Helsinkiä Jonne mennään Suvin kanssa pitämään hieman tyttöjen iltaa ja aamulla (jos jaksetaan herätä..) mennään käymään valtterissa :)

4 kommenttia:

  1. Tuo valkonen neule on iha huippusöpö! :>

    <3: http://rewind-happiness.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. aika upeeta, tos postaukses sä syöt pizzaa 6 sit tossa mainoksessa neuvotaan miten laihduttaa... ette älynny mut ihna sama!


    toi neule on huippuhuippuhuippu söpö! :3
    oot kaunis ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kyl mä älysin.. :D

      kiitos paljon<3! :))

      Poista