tiistai 18. joulukuuta 2012

8 things about me

Sain tämän kivan haasteen Camillalta ja tää tuli just sopivaan aikaan koska mietinkin että mitä sitä tänään postaisi.


Säännöt: 1. Kiitä haasteen antajaa 2. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille 8:lle haasteesta 4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi.


1. Oon tosi sosiaalinen ihminen. Mulla on aina ollut suht paljon kavereita ja lapsena olin joka päivä jonkun kaverin tai kavereiden kanssa ja jos yhtenä päivänä joku ei voinut olla mun kanssa niin valitin kuulemma äitille siitä kun mulla ei oo yhtään kavereita :D 

2. Mulla on hyvä ruokahalu. En oo ikinä ollut sellanen ihminen joka eläis pelkällä salaatilla vaan kunnon pihvit sun muut on aina maistunut enemmän. Syön myös ihan sikana ruokaa ja herkkuja ja jos oon joskus ollut herkkulakossa niin se on kestänyt ehkä maksimissaan viikon. En liho melkeimpä millään ja tää saattaa olla syy siihen miksi syön herkkuja ehkä vähän liikaa. 

3. Pelkään kaikkea turhaa kuten pimeetä, kummituksia, tuhatjalkaisia ja muita ällötyksiä. En voi myöskään kattoa mitään yliluonnollisia kauhuleffoja ja olla sen jälkeen ihan normaalisti koska mun mielikuvitus pääsee valloilleen ja sitten säpsähtelen pienimmillekkin äänille. 

4. Olin lapsena ujo. Okei oon mä vieläkin vähän ujo varsinkin sellaisissa tilanteissa missä on paljon ihmisiä. Kaverini ajattelevat varmasti tätä lukiessaan että mitä toi selittää koska kaveri porukassa oon varmaan aina eniten äänessä ja mulla on aina mielipiteet valmiina kaikesta ja kaikista. 


5. Viihdyn paremmin suhteessa kuin sinkkuna. Aina kun joku sinkku joka ei oo koskaan kunnolla seurustellut tulee sanomaan mulle että sinkkuna on paljon kivempaa niin ajattelen vaan että tonkin mielipide muuttuu sitten joskus kun se löytää sen oikean :D 

6. Oon alkanut uskomaan karmaan. Mullekkin on sattunut kaikenlaisia ei niin kivoja juttuja tässä elämäni aikana mutta sitten on käynyt myös kaikkea tosi kivaa. Siksi yritän nykyään kohdella ihmisiä siten miten haluaisin että muakin kohdeltaisiin koska uskon siihen että jos tekee jotakin kauheata niin se kostautuu sitten myöhemmin elämässä. 

7. Saatan turhautua helposti asioihin joista ei ns. ole mitään hyötyä. Esim jos koulussa tehdään jotain ei niin oppimisen kannalta tärkeää nii meitsi on heti ekana naama mutrussa valittamassa että mihin mä tarvitsen tälläistä tietoa mun elämässä. Hyvänä esimerkkinä ala asteen nokkahuilutunnit. Niinkuin se joku koomikkokin sanoi että tunteeko kukaan muka ketään kuuluisaa nokkahuilistia? :Dd 

8. Oon aika laiska. Kuljen esim tosi usein bussilla kouluun vaikka mun kouluun on alle kahden kilsan matka. Inhoan myös kävelyä esim koulusta kotiin yli kaiken. Se on vaan jotenkin niin hidasta ja kestää kauan :D "Välillä" myös jos pitäisi tehdä joku asia niin saatan lykätä sitä asiaa niin kauan että se on vaan pakko hoitaa tai muuten tulee jotakin seuraamuksia. 

Minä haastan : InkanKertunRosanLauranIidan
AinonIrinan , sekä Tuulin

14 kommenttia:

  1. täää sun blogi on vaanm niin kiva :) ois hienoo tutustua enempi ?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi kiitos paljon<3! :) joo no kavereitahan ei voi koskaan olla liikaa :D

      Poista
  2. haha ihania juttuja :DDD ja joo toi 8. on niiin minä!! Itseasiassa tosta tuli mielee et munki piti kirjottaa mun faktoihi tosta et oon ihan superlaiska :DD mut unohin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah kiitti :DD No hyvä etten oo ainoo laiska tääl :D!

      Poista
  3. toi 8 kohta on ihan ku mun suusta :DDDDDDD reps t.baux

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii no se on kyl joo ihan ku sä... :D mistä lie peritty tää meiän laiskuus :DDD

      Poista
  4. Toi 3. pitää mullakin niin paikkaansa! Se on kamalaa, kun joskus sattuu vahingossa kattoon jotakin kauhuleffaa, vaikka tietää seuraukset .__. Mulla kesti jopa vuoden traumat Kaunasta... Niin kauan mulla meni että pystyin nukahtamaan turvallisen olosesti tai ilman että ajattelin sitä.

    Muitakin noista on mulla sama (: Olis aivan mahtavaa jos ei lihois helposti :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo niin on! hyyi kauna on ihan hirvee leffa! nojoo mäki oon aikoinani kattonu kaikki mailman ringit sun muut mist tuli joskus kans kivat traumat :D Ei vaan pitäis kattoo niit leffoi ku tietää sit seuraamukset.. :D

      Poista
  5. Mäki jäin koukkuun ja selasin vaikka kuinka monta postausta läpi :d miten oot saanu ton ku klikkaa sun banneria ni se menee etusivulle? :O en saa sitä MISTÄÄN

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihh kiva :) emmä kyl yhtää tiiä :o se oli vissii valmiiks sellanen mulla et bannerii klikkaamal menee etusivulle ni en tiiä mist sen saa säädettyy sillee :/

      Poista
  6. voi vitsit, ihana blogi myös sulla ja kiitos ihanasta kommentista mun blogissa :)<3 oli pakko liittyä sun blogin lukijaks, tykkään just tälläsistä blogeista :) nii ja jos kiinnostaa vielä enemmänkin toi mun blogi niin saa liittyä jos siis haluat! mutta vielä kerran sulla on toosi ihana blogi ja mielelläni jään seuraamaan (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos paljon<3! :) ja juu eipä kestä :)! joo jään ehdottomasti seurailee sun blogias nyt ainaki aluks ku se oli nii kiva :)!

      Poista