maanantai 24. joulukuuta 2012

HYVÄÄ JOULUA!

Heippa! Tulin just keravalta mun mummilta kun olin siellä perheen ja sukulaisten kanssa viettämässä joulua. Söin taas tosi tosi paljon (niinkuin jouluna kuuluukin) ja sain kivoja lahjoja :) Niistä lahjoista sitten lisää seuraavassa postauksessa kun en oo niitä vielä kerinnyt kuvaamaan ja tänään pitäisi mennä vielä J:lle illalla niin tulin vaan nopee käymään kotona hieman vaihtamassa vaatteita ja no, päivittämässä blogia.


Joulupukkikin tuli kylään :D 


Näin tossa yks päivä pitkästä aikaa mun kaveriani Sallaa ja käytiin Järvenpäässä yhellä uudella kirpparilla. Salla sano että se kirppari on ollut siinä jo jonkin aikaa ja mä oon kävelly siit ohi joku miljoona kertaa enkä oo huomannu et siihen ois tullu uus kirppis! No parempi tietää sen olemassaolosta nyt "myöhään" kuin ei milloinkaan. Sieltä löyty tollanen söpö rusettikäsikoru. Sopii mun mielestä kivasti yhteen ton kellon kanssa vaikka harvemmin yhdistänkään kultaista ja hopeaa keskenään.

En oo tosiaan nyt melkein viikkoon päivittänyt blogia koska J on nyt intistä lomilla ja ihan suoraan sanottuna ei kyllä tullut mieleenkään tietokone saatika blogi tässä lomaillessa :D 


Tuli tossa jonkin aikaa sitten skinorganics.fi:stä tosi kiva paketti :) Sain valita heidän nettisivuiltaan kolme mieluisinta tuotetta ja valitsin seuraavat:


Kuorintavoide iholle. Tää tuli just sopivaan aikaan koska mun bodyshopin kuorintavoide olikin kerinnyt jo loppua :) Kuorin mun ihoa aika usein koska tykkään siitä ihanan sileästä ihosta mikä aina kuorimisen jälkeen tulee. 
"Ravitseva koko vartalon kuorintaöljy kuolleen ihosolukon poistamiseen. Rauhoittaa ja nuorentaa. Erityisesti herkälle, hilseilevälle ja kuivalle iholle."


3 kappaletta virkistäviä suihkusaippuoita. Tykkään ihan sikana kaikista ihanan tuoksuisista saippuoista ja nää kaikki tuoksuivat tosi hyvältä kun kerkesin niitä jo vähän nuuhkimaan ennen käyttöä :D


Ja viimeisimpänä hoitava shampoo :) Mun hiukset on talvisin ihan kuivat ja sähköiset joten oon nyt alkanut ettimään jotain super shampoota joka hoitaisi ne kuntoon. 


Paketin pohjalta pikku yllätyksenä löytyi myös kymmenen testeri pakkausta. Oon aina ihan hulluina tälläisiin, cosmojenkin välistä jos löytyy jotain meikki / voide testereitä niin aina ne on pakko käyttää :D 

Oon nyt kattonut kokonaan sen vampire diaries ykkös tuottarin ja ostin lauantaina 2 tuottarin ja siitäkin on jo 6 jaksoa katsottu. Mitäköhän mä teen sitten kun ne loppuu? :D

Hyvää joulua vielä kaikille <3! :) Mä lähden tästä kohta J:lle jatkamaan joulun viettoa :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti