torstai 6. joulukuuta 2012

Pikkujoulu asuja

Itse en varmaankaan tänä vuonna ole minnekkää pikkujouluihin menossa mutta oli silti kivaa katsella eri kauppojen asu tarjontaa. Tein pari kollaasia asuista mitä voisin itse pitää pikkujouluissa.
Aloitan yleensä asun tekemisen mekosta ja sitten valitsen siihen sopivat asusteet.


Tämän asun kokosin Romwen tuotteista. Ajattelin laittaa yhteen kollaaseista balleriinat asun kaveriksi koska itse en useinkaan käytä korkokenkiä koska olen niin mukavuudenhaluinen. Ehkä sitten kun löydän oikeasti mukavat korkkarit niin voisin niitä usein käyttääkkin.


Tämä asu on AX Parisilta. Mun mielestä pikkujouluihin voi periaattessa pukeutua minkävärisiin vaatteisiin tahansa mutta onhan esimerkiksi punainen mekko hienompi ja jouluisempi kuin muut värit. Myös kaikki kimaltava on mun mielestä jotenkin jouluista :D


Tämä asu taas on Ginasta. Kokeilin juuri eilen illalla noita mustia kiilakorkoja kun mun siskoni oli sellaiset ostanut ja olinhan mä niillä tosiaan yli 185cm pitkä kun noissa on 15 sentin korot :D

PS. Kuten joku on saattanutkin ehkä huomata niin mulla on nyt postaus aiheet vähän hukassa kun ei näin talvella jaksa käydä missään saatika sitten pukeutua hienosti että saisi asukuvia, joten nyt mulle saa ehdotella mitä tahansa postauksia! :) Ja toteutan niitä sitten heti kun alkaa ehdotuksia tulemaan!
Ainiin ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille<3! Mä jatkan nyt linnan juhlien(asujen) kattomista!

7 kommenttia:

  1. TEE VIDEO!! :):):):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vitsi ku ois kyllä kiva tehdä mutten omista videokameraa vielä :( mutta lupaan tehdä joskus vielä videon! :)

      Poista
  2. Tosi mielenkiintoinen blogi, liityin lukijaksi :)
    Toi Ginan musta mekko on kyllä aivan ihana!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos paljon <3! :) kiva :)!
      niin munkin mielestä :)!

      Poista
    2. hihi kiitos paljon <3! :)) jee kiva!
      niin munkin mielestä! :)

      Poista