maanantai 10. joulukuuta 2012

SofiaStore

Sain tosi kivan uuden yhteistyökumppanin joka on Sofiastore niminen netti kauppa. Mikäs sen parempi yhteistyö kumppani mulle onkaan kuin mun omalla nimellä varustettu kauppa. Löysin tuonne ihan sattumalta ja tuotteet näyttivät niin kivoilta että päätin kysyä haluaisivatko he tehdä yhteistyötä kanssani. Nopeasti tuli vastaus että yhteistyö sopii hyvin ja että saan valita JOIK tuotemerkiltä kolme mieluisinta tuotetta. Eilen tuli paketin saapumis ilmoitus ja tänään aamulla kipaisin sen hakemassa :). Näistä kyseisistä JOIK tuotteista pidän erityisesti sen takia että ne ovat 100% ettiistä ja luonnonmukaista tuotantoa. Pyrin kosmetiikassa aina suosimaan erityisesti juuri tälläisia tuotteita enemmän kuin perus ketjuliikkeiden tuotteita. 




Kynsille ja kynsinauhoille tarkoitettua kosteuttavaa öljyä kerkesinkin tänään jo vähän testailla.Öljyä oli helppo levittää kätevän roll-on pään takia josta pystyi annostelemaan juuri sopivan määrän kynsille. Mulla on aina ollut todella heikot kynnet ja kynsinauhatkin on yleisesti ottaen karmeassa kunnossa, joten tälle mulla on kyllä tarvetta!
"JOIKin kosteuttava kynsi- ja kynsinauhaöljy vahvistaa kynsiä, pehmentää kynsinauhat ja edistää tervettä kynsienkasvua. Arvokkaan neem-öljyn desinfioivat ominaisuudet auttavat suojaamaan kynsiä sekä kynsinauhoja sienitartunnoilta ja infektioita – lisäksi öljy myös vahvistaa kynsiä ja estää niitä murtumasta."
Tuon tekstin bongasin tuoteselostuksesta :) 


Tämä sävyttävä vartalo öljykin tuli juuri sopivaan vuoden aikaan koska oon talvisin aina ihan kalkkilaivan kapteeni, mutten ole ikinä uskaltanut kunnolla testata mitään itseruskettavia koska en halua olla oranssi/ keltainen. Tässä öljyssä on se hyvä puoli ettei se varsinaisesti ole itseruskettava mutta se antaa iholle silti päivettyneen sävyn. Testailen tätä tässä nyt jonkin aikaa ja kerron sitten vähän enemmän että miten on toiminut :) 


"JOIKin hiusnaamio ravitsee kuivia ja vaurioituneita hiuksia sekä auttaa palauttamaan hiusten kiillon ja joustavuuden. Hiusnaamiomme sisältää arvokasta Monoi de Tahiti -öljyä, joka on upean runsas ja kosteuttava öljy ja auttaa korjaamaan sekä hoitamaan hiuksia syvältä, auttaen palauttamaan terveen kiillon." 
Ylläolevan tekstin bongasin tuote esittelystä. Tästä hiusnaamiosta kiinnostuin sen takia koska näin talvisin mun hiukset tuppaa olemaan aina aika kuivahkot ja elottomat ja niihin olen kokeillut jos vaikka mitä tuotteita mutta ei ne vaikutukset ole ikinä kauaa kestänyt. Kuten ylläkin mainittiin että tässä naamiossa on tuota Monoi- öljyä ja olen kuullut (ja nähnyt) että se oikeasti auttaa hiuksiin. Äitini käyttää sitä säännöllisesti pikkusiskojeni hiuksiin ja ne jos mitkä on terveen ja kiiltävän näköiset. Pikkusiskoillani kun on afro hiukset niin niitä ei ihan millä tahansa aineilla voi hoitaa niin jos niiden hiuksiin Monoi-öljy tehoaa niin eiköhän tämäkin hiusnaamio saa minun kuiville hiuksilleni jotain tehtyä :) Tästäkin voin sitten raportoida myöhemmin lisää kun olen ekaksi tätä käyttänyt jonkin aikaa. 


Sain tuotteiden mukana myös super söpön kangaskassin!

Sofiastorella on myös omat Facebook sivut joista minäkin kävin jo tykkäämässä. Sivulla näkyy mm. nettikaupan uutuuksia, erilaisia tapahtumia ja muuta mukavaa :). 

2 kommenttia:

  1. Arvaa mitä, näytät ihan Huippumalli haussa 14 kauden ,Raina nimiseltä tytöltä :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa haha :D en ees tienny et kuka se oli ni piti käydä googlaa, kyllä mä kieltämättä siltä aavistuksen näytän :D

      Poista