lauantai 29. joulukuuta 2012

still not too old to die young

Eilis ilta meni baareillessa Suvin ja Tuulin kanssa RT:ssä, en ees muista milloin olisin viimeksi ollut jossakin ulkona tuulettumassa.. Ei tota kyllä ihan joka viikonloppu jaksaiskaan tehdä :D Mulla oli pari kuvaa kännykässä eiliseltä mutta arvatkaa vaan hukkasinko mun kännykän johdon. No, näätte ne kuvat sitten jossain postauksessa kun vaan löydän sen johdon ekaksi..
Mietittiin eilen siellä baarissa että kyllä täällä Järvenpäässä on kummallista porukkaa.. Siellä oli puoli tanssilattiaa täynnä ihmisiä joilla oli varsin outo tanssityyli, se näytti pikemminkin joltain alkuasukas heimolta kun ne siinä hyppeli, Tuuli sanokin mulle että kuvittele nuotio tohon noiden keskelle :D Siinä sitten naureskeltiin niille varmaan joku tunti kun ei jaksettu itse mennä tanssimaan kun se DJ soitti vaan jotakin ihme tekno musiikkia. Sitten jossakin vaiheessa sinne baariin tuli joku noin 70 vuotias pappa joka näytti hitusen eksyneeltä ja sitten ne portsarit vei sen ulos kun oli kuulemma eksynyt väärään baariin koska sen tarkoitus oli mennä viereiseen karaoke baariin :D...


Mitäs pidätte mun uudesta korutelineestä? Ajattelin hankkia tuollaisenkin koska mulla on vaan korurasioita ja niissä kaulakorut ja käsikorut menee aina ihan sotkuun joten tää on hyvä niiden säilyttämiseen.


Kerkesin sen jo täyttämään mun koruilla ja kelloilla. Nyt se koimeilee mun kirjahyllyssä ja on se kyllä aika kiva sisustuselementti koska nyt nään aina kaikki mun korut kun ne ei ole piilossa rasioissa. tässä vielä linkki korutelineeseen jos joku muukin ihastui tuohon. Hintakaan ei kovasti kirpaise kun tuon saa alle kuudella eurolla.


Samasta paketista kuoriutui myös uunivuoka ja supersöpöt muffinivuoat.

Kohtapuoliin ollaan J:n kanssa menossa kirjoittamaan vuokrasopimusta! Muutetaan tammikuun 15:sta päivä tänne Järvenpäähän kerrostalo kaksioon mikä on mun sukulaisen omistusasunto. Kerrankin meillä on hyvä tuuri asuntojen kanssa koska ollaan sitä jo aika kauan metsästetty ja on ollut vähän mutkia matkassa. Mutta nytten löytyi ihan täydellinen kämppä meille! Kaksio jossa on lasitettu parveke ja sauna. Rakennettu 2003 ja tosi siistissä kunnossa. Ei kummatkaan J:n kanssa tykätä vanhoista taloista ja tämä on onneksi suht uusi. Katon että saanko tänään otettua siitä asunnosta kuvia mutta viimeistään sitten 15 päivä saatte nähdä kuvia siitä :) !

haha loppuun laitan vielä kuvan musta minkä bongasin Tuulin blogista. Oltiin tossa Rossossa syömässä ja oon näköjään aika huonoa ruokailuseuraa kun kännykkä näyttää kiinnostavan noinkin paljon :D


Sofia 19-v ja vaaleanpunainen kukkatarroilla koristeltu kännykkä....

4 kommenttia: