keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Uusia juttuja + sisustus unelmia

En oo taas vähään aikaan kuvaillut mitään mun ostoksia, en oo kyllä pahemmin käynytkään shoppailemassa mutta on mulle joitakin kivoja juttuja kertynyt.


Viikonloppuna käytiin J:n kanssa taas hyvinkään Willassa ja sieltä tarttu mukaa yllä olevat jutut puuteria lukuun ottamatta jonka ostin tarjoustalosta kun se maksoin vain femman. Garnierin hiuksiin jätettävä hoitoaine noin 5e, kynsilakka ja sydämenmuotoinen teesihti molemmat 2 e Tiger nimisestä liikkeestä.


Neule kirppikseltä 4e. Yleensä inhoon yli kaiken tollasia vöitä mitä tossa neuleessa on mutta mun mielestä se sopii tohon neuleeseen niin hyvin että se näyttääkin ihan kivalta.


Bershkan täydelliset housut kirpparilta 2e!!!! Nää on just sellaset mitä oon täs pari kolme vuotta jo halunnut enkä oo mistään löytänyt täydellisiä ja nyt sitten löyty kirpparilta ihan perfectot ja pikkurahalla! En vois tyytyväisempi olla :D Ainoo miinus näissä on että lahkeita mun pitää kaventaa vähän koska tykkään sellasista ihan pilleistä että just ja just jalkaan menee... :D Sain muuten tossa etukäteisenä joululahjana äitiltä ompelukoneen niin nyt ei tarvii aina koulussa tehdä kaikkia ompeluun liittyviä juttuja.! Siitä koneesta lisää sitten myöhemmin :).


Vampire Diariesin ykkös tuottari kirpparilta 5,90e! <3 Ja uusi kuivashampoo myöskin kirpparilta 1e.

Onneks täällä Järvenpäässäkin on yks hyvä kirppis koska nyt ku valtteri lopetti niin oisin ihan pulassa jos en vois missään kirpparilla käydä.

Sitten hypätään asiasta toiseen. (Tuntuu että hypin kokoajan postauksissa asioista toiseen joten siitä ei varmaan tarvitsisi aina ilmoittaa... :D)

Nyt kun ollaan J:n kanssa kohtapuoliin muuttamassa omaan kämppään niin oon katellu netistä ja joka paikasta paljon enemmän kaikkia sisustusjuttuja kuin yleensä. Ja mun uusin ihastus on sisustustarrat! Parhaat sisustustarrat on mun mielestä Tarrattaressa ja Walldecorissa. Tykkään eniten isoista teksti sisustustarroista kaunokirjoituksella kirjoitettuna. Jos ei ole paljoa rahaa kun muuttaa ekaa kertaa omaan asuntoon niin tää on oiva tapa saada asuntoon vähän tyylikkyyttä. Poimin hieman netistä kivoimpia tarroja ja laitan linkit joka kuvan alle jos joku muukin tykästyi samoihin tarroihin kuin mä :)


TÄMÄ ylläoleva tarra sopisi täydellisesti parisängyn takana olevalle seinälle. 



Jos olisi ruskeat seinät makuuhuoneessa niin TUO kirsikkapuu olisi aivan ihana tuonne yöpöydän viereen<3



Pikkutyttönä olisin ollut onnesta soikeana jos mun huoneessa olisi ollut pinkit seinät ja TUO princess tarra :D (Okei kyllä mä ne vieläkin kelpuuttaisin).



TUO Home sweet home tarra sopisi hyvin vaikkapa eteiseen tai olohuoneeseen.

Ei varmaan tarvitse sanoa että minne TUO tarra sopisi parhaiten :D ?

Itse omistan jo pari sisustustarraa ja ne odottelevat mun huoneessa sitä päivää kun muutan ja saan ne laittaa seinälle. Onkos teillä muilla vielä sisustustarroja huoneessanne/ kodissanne? :)

2 kommenttia:

  1. Onko laadukkaita noi Tigerin kynsilakat?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kyl ne ainakin ekan kokeilun jälkeen vaikuttaa ihan laakukkailta :)

      Poista