keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Kätevä kulmakarva geeli + other stuff

Kaikki varmaankin muistaa kun puhuin edellisessä postauksessa siitä kun hukkasin kamerani laturin ja tilasin uuden. No eilen kun olin käymässä kotikotona niin sieltähän se vanha laturi löytyi olkkarin sohvan alta. Miten lie sinne päätynyt. Uusi laturi on minulle jo tulossa joten sen tilausta ei voi enään peruuttaa enkä jaksa alkaa tekemään sitä palautusrumbaa joten ajattelin pitää sen varalaturina. Kun kumminkin tuo taas jossakin välissä hukkuu.


Päällä uusi neule kirppikseltä. Tykkään siitä kun toi on muuten tosi simppeli neule mutta siinä on noi kivat kultaiset yksityiskohdat kaula aukossa ja rintataskussa.


Yhtenä päivänä muistaakseni viimeviikolla tuli mun kotiovelle ylläoleva paperikassi biokosmetiikka.fi:stä joka sisälsi nämä tuotteet:


Elikkä tummanruskea hiusväri, ripsiväri sekä kulmakarvageeli.

Kaikki varmaankin ovat monta kertaa täällä kuulleet että tykkään eritoten juuri luontaiskosmetiikasta. Varsinkin hiusväreissä on paljon haitallisia kemikaaleja ja sen kyllä huomaa ainakin näin talvisin kun usein värjäyksen jälkeen hiukset eivät näytä ja tunnu niin hyväkuntoisilta kuin ennen värjäystä. Tuo ylläolevassa kuvassa oleva hiusväri kuuluu Biokosmetiikka.fi:n vähäkemikaalisiin hiusväreihin ja odottelen tässä parisen viikkoa kunnes juurikasvu on sellainen että hiukset tarvitsee taas värjätä.
Kuvassa näkyvää ripsiväriä ja kulmakarvageeliä olenkin jo teistaillut usemman päivän. Molempiin olen oikein tyytyväinen. Olen huomannut että vaikka en olekkaan ainakaan tietääkseni allerginen millekkään kosmetiikalle, niin silti usein meikkaamisen ja etenkin ripsivärin laiton jälkeen silmiä saattaa hieman aristaa ja tuntuu kuin ne vuotaisivat. Olen käyttänyt lähinnä juuri Maybellinen ripsivärejä ja nyt kyllä huomaan selvän eron koska tätä uutta ripsiväriä käytettäessä silmäni ovat ihan normaalit eivätkä vuoda tai arista.

Käytin muistaakseni kulmakarvageeliä viimeksi noin 14-15 vuotiaana koska sain sellaisen lahjaksi ja kun olin aikani käyttänyt niin se loppui. Sen jälkeen olenkin halunnut uutta muttei kulmakarvageelejä oikein tuppaa löytymään mistään ja aina silloin kun on sellainen kävellyt vastaan niin rahatilanne ei ole antanut periksi. Mulla on ollut aina hieman ongelmalliset kulmakarvat koska jos piirrän ne niin tuntuu että ne on liian tummat tai oudon muotoiset (Noin 1/5 kerrasta ne on sellaiset mistä pidän..) Tämä kulmakarvageeli on siitä kätevä että sillä ne saa juuri haluamaansa muotoon eikä niitä tarvitse piirtää ellei ole ihan vaaleat kulmakarvat. Muistan kun joskus turhauduin niin että yritin hiusvahalla saada kulmakarvat ojennukseen ja se piti ehkä sen puolisen tuntia ne ojennuksessa mutta sitten ne näyttivät taas samalta kuin ennenkin. Tätä laitoin silloin viime perjantai aamulla kun olin juhlimassa kavereiden kanssa enkä siis pessyt meikkejä (huono tapa) ennen nukkumaan menoa ja kulmat olivat vielä aamullakin ojennuksessa. (Muu naama ja hiukset ei :D) Kiitos vielä oikein paljon Biokosmetiikka.fi:lle näistä tuotteista!

Huh en muista edes milloin olen noin paljon viimeksi yhteen putkeen tänne blogiin kirjoitellut! Mä oon sellainen ihminen että kun mulle iskee kunnon puhe(kirjoitus) ripuli niin se sitten kestää ja sormet vaan sauhuaa ja uusia ideoita tulee kokoajan päähän mitä voisin kirjoittaa :D

Nyt mun postaustahti taas paranee entiselleen kun sain ton kameran laturin joten varmaankin huomenissa tai ylihuomenissa tulee seuraava postaus :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti