tiistai 15. tammikuuta 2013

Laatukosmetiikkaa + kirppistelyä


Sain tossa jonkin aikaa sitten vitobeauty.fistä testiin yllä olevat kosmetiikat. Olen kaikkia nyt kerennyt testailemaan ja tyytyväisempi en voisi enään olla!


Sain ripsiseerumin joka lupaa pidemmät ripset vain 15:sta päivän käytön jälkeen. Alla nettisivuilta bongattu kuva jossa ripset ovat selvästi kasvaneet vain 10 päivän käytön jälkeen:


Minullakin tämä on tehonnut jo hyvin ja ripset ovat pidemmät kuin aikaisemmin. Olen käyttänyt ripsiseerumeita nyt noin puoli vuotta ja aikaisemmin kokeilemissani seerumeissa ripset ovat kyllä pidentyneet jonkin verran mutteivät koskaan näin paljoa näin lyhyessä ajassa. Onko teillä kokemusta ripsiseerumeista?


Silmänympärys voide on myös ollut tosi tehokas. En ole aikaisemmin käyttänyt juurikaan silmänympärysvoiteita joten tämä oli ihan uusi kokemus. Tämän valitsin sen takia että se kosteuttaa ja vähentää tummia silmänalusia. Olen koko elämäni kärsinyt tummista silmänalusista eivätkä ne lähde vaikka kuinka nukkuisin. Tähän vaivaan löysin pari vuotta sitten sen vihreän roll on jutun joka on toiminut ihan hyvin. Sitten sen toimivuus ei ole ollut enään niin hyvää kun en nukkunut tarpeeksi joten se häivytti vain jonkin verran tummia silmän alusia.
Tämä Bion merkkinen silmänympärysvoide taas tehoaa vaikka en nukkuisikaan tarpeeksi :) Nyt kun on ollut tää muutto tässä ja Japi herää aina töihin ennen kuutta enkä ole saanut unta enään kun se lähtee niin eipä haittaa tummat silmän aluset vaikka väsyttäisikin paljon :D Tämä on nyt ehdottomasti mun uusin luotto tuote!


Paketista tuli myös puhdistusvoide sekä ihon kuorintageeli. Puhdistusvoide on toiminut hyvin ja sillä saa kätevästi pois jopa veden kestävät ripsarit. Olin jo vähällä luovuttaa ja ostaa normi ripsarin koska vedenkestäviä ei vain saa millään pois vaikka kuinka hinkkaisi. Tätä ei tarvitse kuin vähäsen ja kaikki meikit myös ripsarit mukaan lukien lähtevät helposti :)
Kuorintageelikin on toiminut hyvin, sen olen huomannut siitä että itseruskettava tarttuu ihoon paremmin kun olen tätä käyttänyt ensin.
Ennen käytin vain halvimpia mahdollisia meikkejä ja ihonhoito tuotteita mutta nytten kun olen saanut testattavakseni laatutuotteita niin enään ei ole paluuta entiseen :D Kiitos vielä oikein paljon Vitobeautylle näistä tuotteista!

Eilisessä postauksessa lupailin esitellä sunnuntaisen kirppis reissun saaliin ja tässä se nyt tulee olkaas hyvät.


Turkoosi t-paita 1e.


Ginan velour huppari 3e


h&m:n shortsit 2e.


Punotut korit 1,50 kpl


lasinen kynttilänjalka 2e


takki 8e. Kuva on siksi vain takaa otettu koska kaikki edestä otetut kuvat menivät jostain syystä sumeiksi. Tää takki on oikeasti poikien takki. Ja sen huomasin siitä että toisesta taskuista löytyi karkkipaperi ja toisesta 1 sentin kolikko :D Mutta hyvä takki ja sopii mun mielestä hyvin sekä pojille että tytöille.

Omassa kodissa on kyllä se hyvä puoli että saa ostella kaikkia ihania astioita ja päättää itse mitä syö. Jossain vaiheessa varmaankin tulee se että ei jaksaisi enään tehdä ruokaa vaan toivoisi että asuu vielä himassa valmiiksi laitetun ruuan ulottuvilla.


Aamupalalla pääsivät ekaa kertaa käyttöön Ikean ihanan värinen kulho ja muki. Tykkään jotenkin sikana ton värisistä astioista! :D

Eipä mulla muuta tällä kertaa! Adios!

4 kommenttia:

  1. miten sä löydät aina kirppikseltä kaikkea kivaa ? :D ! oon kateellinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha emmätiiä :D tääl on vaa nii hyvii kirppiksii! :)

      Poista
  2. Ihana takki! Ja noin halvalla! :)

    VastaaPoista