maanantai 14. tammikuuta 2013

Oma koti

Nyt on muutto hoidettu ja lihakset on lievästi sanottuna kipeät. Alettiin kantaa kamoja tänne lauantaina ja eka  yö joka täällä nukuttiin oli lauantai-sunnuntai välinen yö. Luulin etten sais uudessa kodissa heti unta mutta nukuin kuin tukki :D. Lauantaina ja sunnuntaina käytiin myös paljon kaupoilla ostelemassa kaikkea tarpeellista kotiin. Ikeassa vierähti kolmisen tuntia ja autokin tuli niin täyteen että jouduin istumaan takapenkillä Japin sylissä. Vielä meiltä puuttuu ruokapöytä ja joitan pieniä juttuja.
Lupailin teille kuvia tästä asunnosta ja otin nyt hieman tälläisia sneek peek kuvia koska otan koko asunnosta kuvat sitten kun ollaan saatu uusi sohva ja muutenkin valmiimmaksi tää asunto.


Tänään olin hyvä tyttöystävä ja kokkasin meille iltaruuaksi spaghetti bolognesea. Mun lempi ruokaa siitä asti varmaan kun aloin syömään muutakin kuin pilttejä :D


Päällä uusi pinkki velour huppari. Kävin eilen kirpparilla ja sinne meni melkein kolmekymppiä mutta löysin niiiin paljon kivoja juttuja etten ees valtterista oo löytänyt näin paljon kaikkea yhdellä kertaa. Seuraavassa postauksessa voisin kuvailla noi ostokset.


Tykkään tosi paljon tosta meiän vessasta ja saunasta koska ne on niin uuden ja puhtaan näköisiä. Tää talo mihin muutettiin on noin kymmenen vuotta vanha.


Oma vaatehuone<3 Joskin toi on vielä aika tyhjä kun kaikki vaatteet ovat vielä vanhassa kodissa. Japi ystävällisesti antoi kokonaan mun käyttöön ton vaatehuoneen koska meiän makkarissa on tän lisäksi vielä aika tilavat vaatekaapit minne sen vaatteet mahtuu hyvin. Mulla kun taitaa olla noita vaatteita ehkä hitusen enemmän.. :D


Ostin kirpparilta pari punottua koria jonne ajattelin laittaa vaikkapa mun meikkejä ja kynsilakkoja yms.


Baarijakkarat odottelee vielä kaverikseen baaripöytää. Saadaan se luultavasti ensiviikkoon mennessä. Nyt ruokapöytänä toimii sohvapöytä. Harvoin kyllä syön ruokapöydän ääressä koska olen lähes aina koneella ja syön samaan aikaan.


Mitäs piditte? :) Mä oon ihan rakastunut tähän asuntoon ja oon niin iloinen että ei jouduttu muuttaa mihinkään hirveeseen läävään niinkuin moni joutuu kun muuttaa ensimmäiseen asuntoon. Tämä asuntohan on siis kaksio jossa on 42,5 neliötä eli just sopiva meille kahdelle. Tässä on myös lasitettu parveke johon ajateltiin laittaa tämä meiän nyt olkkarissa oleva kahden hengen sohva sitten kun ostetaan parempi tilalle. Kattelin tori.fi:stä yhtä kivaa harmaata sohvaa joka oli vielä halpakin.

Nyt ajattelin kunnolla alkaa panostamaan näihin postauksiin ja niiden laatuun koska nyt kun on oma asunto niin pystyn helpommin kuvailla kaikkea esim. asukuvia yms.

20 kommenttia:

  1. tosi kivan näköstä! tykkään tosta saunasta ja vaatehuoneesta :D

    VastaaPoista
  2. oi hullun kivan näköstä! :) ja vaatehuone!!<3 oispa mullaki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti <3! :) jep toi on kyl aika jees!

      Poista
  3. Mäkin oon tykänny spaghetista niin kauan, ku jaksan vaan muistaa! :D Tosi kiva kämppä. :) Varsinki toi vaatehuone! :)

    http://linda-neverbackdown.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sama täällä! :) spaghetti on parasta<3 kiitos! ^^

      Poista
  4. Voi tosi kiva koti ! :> mä ootan innolla kanssa että pääsisin kesällä muuttamaan omaan asuntoon :D

    VastaaPoista
  5. Vau vähänkö kivan näköstä ja onnea uuteen kotiin :)

    VastaaPoista
  6. mihin päin (järvenpäätä oletan?) muutitte? :)

    VastaaPoista
  7. Oott nätti ja sulla on todella kiva blogi ! :) Itekki kirjottelin joskus mut lopetin ja tänään onnistuin taas kirjotteleen sinne :) saa liittyy lukijaks, saattaa kyl olla tylsä koska ei siellä mitään viellä ole :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos paljon! :) kiva juttu! joo pitää käydä ehdottomasti kattomassa! :D

      Poista
  8. jeaaaaaaa ootan jo tupareit <3 t.baux

    VastaaPoista
  9. Onnea omaan kotiin :) mitä nyt oon sun blogia seuraillu heinäkuusta alkaen niin esim. Toi saunassa oleva tyyny on aivan sun näköinen, niin tyttömäinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) heha niin se kyllä on ihan mun tyylinen :D!

      Poista