tiistai 1. tammikuuta 2013

perfect eyebrows


Mulla on kulmakarvojen paksuus ja muoto vaihdellut tässä vuosien varrella aika paljon ja nyt oon mielestäni löytänyt täydellisen "kulmakarvatyylin". Oon netissä katellut paljon videoita miten eri ihmiset piirtää ja nyppii niiden kulmakarvat ja mun mielestä alla on ehkä paras ohje kaikista tähän asti katsomistani. 


googlasin myös kuvia sellaisista kulmakarvoista mitkä eniten miellyttää mun silmään. En tykkää sellaisista ihan  viiva ohuista mutten sitten sellaisista frida kulmistakaan.


Ja sitten nää mun kulmat:


Mun mielestä ne on nyt sopivan paksuiset ja muotoiset. Joten nyt nää ei tästä varmaan tuu pitkään aikaan muuttumaan mihinkään suuntaan. Oon myös harkinnut että värjään mun kulmakarvat ettei niitä tarvitse joka aamu piirtää. Onkos kellään kokemusta kulmien värjäyksestä ja että kauanko se väri niissä pysyy? 

Olisi myös kiva kuulla että mitäs te lukijat olette nyt näistä mieltä? :) Ja varsinkin te anonyymit jotka olette joskus ilmaisseet mielipiteenne näistä :D Mielipiteitä otetaan vastaan kiitoos!

4 kommenttia:

  1. Mulla on vähän samantapainen tyyli ehostaa kulmakarvat kuin tuossa videossa :) Ajattelinkin tehdä siitä jossain vaiheessa jonkun tutoriaalin, joskaan en tiedä onko siitä hyötyä kun kulmakarvojen meikkaamiseen vaikuttaa niin paljon omien kulmien muoto.

    Sun kulmat on tosi nätit! Tykkään itsellänikin tummemmista kulmista :)

    VastaaPoista
  2. Heey noi sun kulmakarvat on iha sika kivan muotoset :) ! Ja ite värjäytän mun kulmakarvat tummanruskeiks n. kerran kuus. Eli väri pysyy 1-2kk, kunnes karvat alkaa kasvaa, ja se omaväri tulee sielt esii :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) aijjaa kiitos tiedosta! voisin itekki kokeilla värjää täs joku päivä :D!

      Poista