perjantai 11. tammikuuta 2013

Tatuointi kuume part 3

Tää on nyt kolmas tatuointi postaus tän blogin historiassa koska mun tatska kuume on vaan koko ajan kasvanut ja nyt oon "jo" päättänyt suunnilleen että minne paikkaan sen haluan ja millaisen. Facediilistä saa nyt 30 eurolla satasen tatuointilahjakortin ja houkuttelis aika paljon sellanen. Kyllähän noita tarjouksia tulee kokoajan lisää ja lisää mutta toi on kyllä aika edullinen.

Oon päättänyt että haluan tatuoinnin joko niskaan tai nilkkaan/ jalkapöytään. Rannekkin vois olla yks vaihtoehto mutta se ois sit kokoajan näkyvillä ja mulla näkyy noi suonet aika selvästi tosta niin en tiiä että voiko mulle ees tehdä tatskaa ranteeseen. Tatuointi minkä ottaisin ois 99% varmuudella joku teksti koska en halua mitään perhosta minnekkään jota sit kadun parin vuoden päästä.

Tässä nyt hieman esimerkkejä. Noi on siis sellaisia mitkä on hienoja mutta ottaisin ehkä eri tekstillä kuintenkin.


Minkälaiset tatskat on teidän mielestä hienoja ja onko mitään ehdotuksia että millanen mulle sopis? :)

16 kommenttia:

  1. tykkään ite jos laittaa vähän korvan alapuolelle,tai sinne niskan seutuville :)

    VastaaPoista
  2. Tykkäisin ihan hirveesti ranteessa olevasta tatuoinnista tai yleselässä/lapaluun kohdalla! Ja pieniä sydämiä olis tosi kiva saada sillee ympäri vartaloa semmosiksi pieniksi yksityiskohdiksi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sama täällä :D! jep ne ois kivoi <3!

      Poista
  3. ota niskaan teksti "believe in yourself" musta semmone sopis sulle !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti hyvästä vinkistä! :) ei hassumpi idea :D

      Poista
  4. Jos meinaat jonkun diilin ostaa, ni kannattaa ottaa selvää et onko hyvä paikka!!
    Ite kävin tos Järvenpään Backstagella ottaa ja suosittelen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no noista diileistä se on kyllä yleensä aika riskiä ostaa että en tiiä vielä viittinkö :D mäki oon kuullu hyvää palautetta tosta jäken backstagesta! :D Sinne voisin kyl mennä jos tatskan tässä lähiaikoina hankin :)

      Poista
  5. Hejsan, olit laitellu mun blogiin kommenttia! sunkin blogis vaikuttaa kivalle, joten lets seuraillaan vaan! 8)

    VastaaPoista
  6. vinkki: jos se lahjakortti on inky queen tattooseen (ja oikeastaan kaikki alepaikat), niin suosittelen googlaamaan paikan ennen ostamista. itse ostin grouponista kyseiseen paikkaan lahjakortin ja vasta jälkeenpäin kattelin sen saamaa palautetta ja palautin lahjakortin samantien.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos vinkistä! Joo pitää ehdottomasti kyl mun ottaa enemmän selvää näistä diili jutista koska en haluu minnekkään ihan rupu paikkaan sitä mennä ottamaan :D

      Poista
  7. Facediiliin ei kyllä ole kamalasti luottamista, oon siitä tosi paljon negatiivista palautetta lukenut :/
    Mulla itselläni on jalkapöydässä tähtikuvio, jonka hankin 3 vuotta sitten kun täytin 17v. Yhtään ei ole kaduttanut. On ihanaa, että sen saa tarpeen vaatiessa myös piiloon eikä se ole esillä koko aikaa. Kun tatuoinnin hankkii sitä pitää pestä pari kertaa päivässä joten mieti myös sitä, ettei ole jossain tosi hankalassa paikassa :D Seuraavan tatskan olen tänä vuonna ottamassa kylkeen :)
    * Stella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa :O mäkin oon kyllä kuullut siitä aika paljon huonoja juttuja. oon sieltä kerran tilannu ja sekin tilaus tuli monta viikkoa myöhässä.
      aijjaa kiva! :) kyljissäkin olevat tatskat on sika kivoja ! :)

      Poista
  8. Mulla oli kanssa noin vuos sitten hirvee tatska kuume! Otin yhteyttä erääseen liikkeeseenkin mutta sieltä päin ei enään kuulunut mitään :/ harmittaa syötävästi. Oon miettinyt uudestaan tatuointia het tän postauksen jälkeen :) Lapaluussa ja yläselässä ois niin makee :) ja jalkapöydän vieressä myös.. :)

    VastaaPoista