sunnuntai 10. helmikuuta 2013

How I want to wear this summer


Tosi kesäiset värit tässä ekassa kollaasissa :D Oon nyt ihan rakastunut armeija kuosiin ja armeijan vihreään väriin. Oon myös kuola valuen katellut ebaysta noita biker takkeja ja ajattelin että sitten kun rahatilanne antaa myöten niin sellasen myös hommaan! Onhan normi nahkatakit ihan jees mutta ei niin jees kun noi biker takit.


Loaferit on nyt myös ostoslistalla ja mieluiten just tollaset niitilliset yksilöt. Nyt oon myös vihdoin alkanut lämpenemään bodyille koska niitä on kivaa pitää korkeavyötäröisten shortsien kanssa. Joku kiva lippiskin pitää ens kesäksi hommata! Tyylikkyyden lisäksi ne suojaa hyvin auringolta, mullakun on aina tapana suojautua niin "hyvin" kesäisin auringolta.


Pitihän mun tietty laittaa ees yks peplumikin näihin kollaaseihin kun oon niihin nyt niin hurahtanut. Myös joku iso ja värikäs clutch tai normi laukku ois ostoslistalla. Mieluiten sähkönsininen tai pinkki.

Mitenkäs te mieluiten pukeutuisitte ensi kesänä ja oliko noissa kollaaseissa mitään mitä tekin voisitte itsellenne kotiuttaa? :)

7 kommenttia:

  1. Sulla on ihana blogi ja oot tosi kaunis!:))

    VastaaPoista
  2. Iiihanat noi pinkit shortsit! :)

    http://niina-tuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ah ihana peplum asu! Tommonen heti mun kaappiin kiitos:-)

    Kurkkaa!
    http://trynalivemore.blogspot.fi/

    VastaaPoista