tiistai 19. helmikuuta 2013

Kaheksan euron conssit

No oikeesti ne oli 8,70e mut se ei kuulostais niin hienolta otsikossa. Olin siis sunnuntaina jäähällin kipparilla helsingissä ihan ekaa kertaa ja seuraavat tarttu sieltä mukaan:


Bandeaun löysin itseasiassa Uinon pöydästä kun hänkin oli siellä myymässä. Se olikin yksi syy miksi menin sinne kirppikselle. Harmi vaan että menin aika myöhään ja kaikki kivoimmat jutut oli jo ostettu. Ja voitteko uskoa että toi bandeau on koko 40-42? Kyllä.


Näin nää conssit jo kaukaa ja melkein juoksin näiden luokse samanlailla kuin elokuvissa kun jotkut näkee pitkästä aikaa jossain tuulisella pellolla ja juoksee hidastettuina toistensa luokse. En mä siltä ehkä näyttänyt mutta tolta musta tuntui! Rakkautta ensi silmäyksellä siis :D Myyjä pyys näistä kymmpiä mutta mulla oli jäljellä enään toi 8,70e ja näytin varmaan niin surkeelta että se myi ne mulle sitten tolla hinnalla. Todella edulliset converseiksi ja vielä ihan hyväkuntoisiksi sellaisiksi!


Mä en tiiä miks toi kuva meni noin päin.. Mut joo korkeavyötäröiset farkku shortsit nappasin mukaan eurolla! Not bad. Ja kuulemma ihan Australiasta asti ostetut.


Yks päivä metsästin myös täydellisen sävyistä huulipunaa ja nää kaks kaveria löysin. Tohon pinkkiin menin ihastumaan ihan täysin ja se onkin ollut kovassa käytössä.


Ps. Mulla ois teille lukijoille yksi kysymys. Eli mitä pidätte tän tyylisistä koruista? Pidättekö vaiko ette? :


Nyt haluun paljon mielipiteitä tykkäättekö näistä koruista? Koska mulla ois yks sellanen projekti meneillään näihin liittyen mistä voisin ehkä paljastaa lisää ensipostauksessa jos nyt vaan tiiän että pidättekö ees tälläisistä? :)

PPS! Muistakaa vielä käydä osallistumassa alla olevaan arvontaan! Siihen voi siis osallistua kuka vain ja palkinnot on aikas kivat!

8 kommenttia:

  1. Oot niin kaunis ! :> ja punainen huulipuna sopii sulle tosi hyvin ! tuon tyyliset korut on tosi kivoja! en tosin itse varmaan osaisi käyttää tuollaista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos samoin! :) aijjaa kiva kuulla :D! jep noi on kyl just mageit :)

      Poista
  2. Siis vau mikä nainen siellä ;) toi huulipuna sopii sulle tosi hyvin! Ja ite en kans varmaa osais käyttää tollasta korua, mutta ihana on ja varmasti sopii sulle hyvin, jos sellasen hankkisit (: Toisaalta ei voi tietää, että käykö tollanen esim mulle ni täytys vaan ostaa ja koittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos ;)! joo munkin mielestä toi pinkki sopii mulle jotenki yllättävän hyvin :D niinpä :D sen näkee vast sit ku on ostanu että osaisko sitä oikeesti käyttää :D

      Poista
  3. aivan täydellisesti sopii sulle toi puna :) ja hauska kuvailu noista consseista :DDD haha.
    tollaset korut on mun mielestä kesää ajatellen toooosi ihania! Ei ehkä toimi nyt kun jää kaiken maailman hanskoihin ja neuleihin kiinni, mutta kesällä rakkautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! :) hahah XD
      niin noi toimii kyl varmaan paremmin kesäl ku talvella :D tai sit joskus kevääl ja syksyl ku ei tarvii hanskoi :)

      Poista
  4. Oot ihan sairaan nätti ! Ja nuo korut on kivoja niillä kelle ne sopii :)

    VastaaPoista