perjantai 15. helmikuuta 2013

Lomalla viimeinkin...


Lupasin kertoa teille silloin kun ostin ton ab circle kuntolaitteen että miten se toimii. Kyllähän se ihan hyvin toimii jos vaan jaksaisi joka päivä treenata. Mä oon varmaan mailman kymmennen laiskimman ihmisen joukossa joten välillä on ollut monen päivän taukoja tolla treenaamisesta mutta silloin alussa kun treenasin ahkerasti niin alkoi tuloksia tulla. Nyt oon taas alottanut ja aion jatkaa sitä ihan kunnolla.


Joku siellä halusi tietää enemmän tosta laitteesta ja miten sitä käytetään joten tässä youtubesta löytämäni video:


Jos joku on ikinä ostosteeveetä katsonut niin aika varmasti on tämän ylläolevan mainoksen joskus nähnyt.


Paremminhan tuloksia tulee jos syökin terveellisemmin ja nyt oon alkanut korvaamaan mun (melkein päivittäisiä) karkin mutustelu hetkiä hedelmillä ja marjoilla. Pensasmustikat ja purkkihedelmät on parhautta<3 Ja jos ton haluu vetää överiksi niin kermavaahtoa päälle mutta siihen se terveellisyys varmaan katoaakin.

Mä en pystyis treenaamaan ilman musiikkia (yritetty on) koska se tuntuu jotenkin tyhmältä vaan heilua tossa edestakasin ja kuunnella sitä ääntä mikä siitä laitteesta tulee. Joten mulla on koneella tällänen oma treenaus albumi parhaista ja innostavimmista treenaus biiseistä jotka jaan nyt teidänkin kanssa jos siellä joku muukin on innostunut vaikka treenaamaan sitä kuuluisaa kesäkuntoa varten. Nää biisit on sitten ihan sekalaisia uusia ja vanhoja. Enjoy! :)


Pitihän tonne pakollakin laittaa toi call on me :D... Single ladiesista oisin kyl voinu laittaa sen videon missä Justin Timberlake tanssii siinä korkkareissa, se on aika paljon hauskempaa katseltavaa.

Mutta nyt mä alan loman viettoon, eli toisin sanoen varmaan istun suurimman osan illasta koneella ellei Japi vaikka heittäydy hurjaksi ja me lähdetään jopa ihan mäkkäriin syömään :D Hyvää lomaa kaikille <3 postailen nyt varmasti usein kun on loma eli pysykääs kuulolla!

8 kommenttia:

  1. hei jes kiitos!! oon monesti monesti kuullu ton call on men mutta en muistanu nimeä! iha sikahyvä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu ei mitää :)! se on kyl mailman ärsyttävint ku ei muista jonku biisin nimeä :D

      Poista
  2. kiitti paljon! seo vähä remontis viel mut kiva ku tykkäät! sullakki kiva blogi!!:))
    http://ev3rla5ting.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. voi ku oot nätti!:) ja ihana blogi:)

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva blogi sullakin! :) (ps, sait uuden lukijan!)

    VastaaPoista