lauantai 2. helmikuuta 2013

Sweeter than heaven, and hotter than hell


Jessjes löysin mun lemppari sormuksen joka oli kadoksissa varmaan vuoden! Se löytyi kotikotoa sohvan välistä.. Löydän aina mun tavaroita mitä kummallisimmista paikoista.


Mun hiukset on taas kasvaneet huimaa tahtia ja vaikka leikkasin niitä silloin kesän jälkeen ainakin 10 senttiä lyhyemmiksi niin nyt ne on taas suunnilleen yhtä pitkän kuin silloin.


Voisin pitää nää suunnilleen tän pituisina ja kohta puoliin värjään juurikasvun pois. Latvoihin en taida tälläkertaa pistää ollenkaan väriä kun ne on aina tummemmat kuin muut hiukset.


Oon nyt alkanut käyttämään säännöllisesti IR:ää ja nyt en oo enään ihan kalkkilaivan kapteeni. Mun mielestä se on ihan kaunista jos on blondi ja vaalea iho mutta kun mulla on melkein mustat hiukset niin pitää sitä ees vähän ruskettuneelta näyttää.


Oon nyt alkanut popsimaan enemmän marjoja ja vähemmän karkkia En kyl tiiä kuinka terveellisii noi marjat enään sen jälkeen on kun oon eka laittanut niihin sokeria päälle :D Tiiän et niihin vois laittaa hunajaakin mut jotenki kuulostaa oudolta enkä oo vielä raaskinut kokeilla :D Sopiiko hunaja teidän mielestä marjojen kanssa?

Sitten hieman viimeaikaisiin ostoksiin:


Punainen huultenrajaus kynä ja huulipuna tais olla cittarista, musta baari laukku ja h&m:n neule molemmat kirpparilta eurolla.
Sovitin tota neuletta joskus h&m:n aleissa ja tais silloin maksaa 15 euroa, mutta silloin mun hartiat näytti tossa jotenkin isoilta noiden olkahärpäkkeiden takia niin jätin ostamatta. Nyt kun löysin kirpparilta eurolla niin ei ne hartiat kummasti näyttäneetkään enään niin isoilta. Jännä juttu tää? :D


Kavereilta sain kivoja tuparilahjoja. Yksi tosin unohtui kuvata, sellainen kiva seinäteksti :) Thanks guys<3!


10 kpl hopeita ja 10 kpl kultaisia sormuksia yhteensä 2e kirpparilta. Kuvissa ei ole kaikkia kun olen osan onnistunut jo hävittämään. Hyvä minä.


Ostin Tuulilta kivan vetskari laukun. :) Toi on niin iso että sinne mahtuu hyvin kaikki mun tarpeelliset ja epätarpeelliset tavarat mitä aina raahaan mukana. Olettekos te enemmän pienien vai isojen laukkujen käyttäjiä? :D Mä olen ehdottomasti isojen.


Löydettiin Ikeasta ihanat lakanat, liila väri kuulemma auttaa paremmin nukahtamaan. Näistä tulikin mieleen että mulle tuli yksi yö sellainen unihalvaus / valveuni. Ei ollut mikään kovin kiva kokemus tuo ja jos ite saisin päättää niin en haluaisi enään ikinä kokea vastaavaa. Oon lukenut nyt aiheesta paljon juttuja ja toi mun unihalvaus ei ollut onneksi siitä pahimmasta päästä. Ne kuulemma tulee jos nukkuu selältään, jos on stressiä ja unirytmi sekaisin. Mulla oli silloin noita kaikkia.. Olisi kiinnostavaa kuulla jos te olette kokeneet unihalvauksia ja mitä niissä on tapahtunut? Voitte kertoa ihan yksityskohtaisesti kaiken mitä muistatte :D! Mun unihalvauksesta en viitsi kauheasti kertoa ettei kukaan saa mitään painajaisia mutta sen sanon että en muista milloin olisi viimeksi pelottanut noin paljon ja että se kesti onneksi ihan vain 10 sekunnin ajan, ja siinä mulla oli sellaisia ei niin kivoja näköharhoja.


8 kommenttia:

  1. Tosi kivoja ostoksia :) vitsit sun hiukset on ihanan pitkät!
    Mulle on muutaman kerran tullu unihalvaus. Sillon menee seuraava viikko siinä et pelkää sen tulevan taas :s Jotenkin heräsin ja sit näin vaan käsiä mun yläpuolella. En nähny ku tummia hahmoja ja ne kädet lähesty mun kasvoja koko ajan. En pystyny liikuttamaan käsiä enkä huutamaan vaikka kuinka yritin. Silmät alko vuotamaan ja sit säpsähdin ja 'heräsin'. Ihan kamalaa! Toivon etten tuu enää koskaan kokemaan mitään tollasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti<3! :)
      hyi vitsi toi sun unihalvaus kuulosti kauheelt :S joo mulla oli ihan sama et pelkäsin et se tulis uudestaa ja sit en uskalla enää nukkua selällään ollenkaan. Toivottavasti ei tuu enää uudestaa kummallekkaa :D

      Poista
  2. mikä tuo on IR on ? tai et miten sitä käytetään jne.Onko se hyvää ? Mistä ostit sen ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IR on lyhennyt itseruskettavasta :) Sitä laitetaan koko vartaloon vähänniinkuin kosteusvoidetta. On se tosi hyvää ja sain sen täältä : http://www.verkkokauppasunrise.fi/product_details.php?p=2822

      Poista
  3. Aivan ihanan pitkät hiukset sulla ja tosi kiva tuo raitainen neuletakki :)

    VastaaPoista
  4. Katoin että oot värjänny jo hiukset ku oli niin kiiltävät hiukset! :D Haha. Tykkään ite sun hiuksista paljon :)

    VastaaPoista