torstai 7. helmikuuta 2013

Tuotteiden testailua

Sain tossa jonkin aikaa sitten 5 tuotetta testiin verkkokauppa Sunrisesta. Tämä yritys oli ihan uusi tuttavuus minulle :) Verkkokaupassa on monia eri tuotemerkkejä Lórealista Schwarzkopfiin. < Ehkä mailman vaikein sana kirjoittaa :D Sain testattavakseni Sim merkkisen sarjan tuotteita. Sim:illä on hiusten ja ihonhoito tuotteita laidasta laitaan.


Simin hiusvahaan pääset tästä, hiustenhoitoaineeseen tästä, shampooseen tästä, suoristus/lämpösuihkeeseen tästä ja itseruskettavaan voiteeseen tästä

Olin tosi tyytyväinen simin tuotteisiin ja ihmettelenkin miten en oo kuullut tosta sarjasta ennen. Oottekos te kuulleet?


Mun lemppariksi näistä tuotteista nousi simin hiusvaha. Tykkään käyttää tätä aina ns. kampauksen ensimmäistä vaihetta tehdessä eli laitan tätä hiusten juuriin ja tupeeraan niin tulee koko päiväksi kivan tuuhea kampaus. Tää on kans siitä hyvä että toi puteli on aika iso niin ei varmaan pariin vuoteen lopu koska hiusvahaa ei kerralla käytetä kuin tosi vähän juuri sinne hiusten tyveen. Tai voihan sitä muutenkin käyttää mutta noin mä tykkään sitä käyttää.


Tää on ensimmäinen tälläinen "kunnon" itseruskettava mitä oon nyt käyttänyt, aikaisemmin ne on olleet vain niitä doven hieman sävyttäviä voiteita. Tuossa lukeekin että sopii erityisesti pohjoismaiselle iholle joten vaikka tota laittaiskin paljon niin ei tuu mitään snooki 2:sta. Tota on helppo levittää eikä tuu epätasaisia kohtia ihoon mutta mun makuun ois voinut ehkä ihan hitusen enemmän vielä ruskettaa. Eli jos haluaa iholle kauniin päivetyksen vaikkapa ennen joitakin juhlia niin tää on oiva siihe tarkoitukseen.


shampoo ja hoitoaine yllättivät positiivisesti ja niihin olinkin tosi tyytyväinen. Toi hoitoaine tulee kestämään mulla varmaan aika kauan koska käytän hoitoainetta nykyään enään mun hiusten latvoissa (niinkuin kai kuuluisikin) niin sitä ei mene paljoa yhdellä pesukerralla.



Kokeilin myös jo kerran tuota suoristus / lämpösuoja suihketta kun kiharsin hiuksia. Mullahan on luonnostaan piikkisuorat hiukset joten käytän tota siis ennen kihartamista. Tossa lukeekin että antaa hiuksille pehmeän silkkipinnan ja se piti kyllä paikkansa. Kiharran tosi harvoin hiuksia ja välillä juuri kun kihartaa niin ne näyttävät sellaisilta peikon hiuksilta kun ovat niin pörröiset ja sähköiset joten tää tulee tarpeeseen siis aina silloin kun kiharran.

Kiitos vielä Sunriselle näistä tuotteista! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti