lauantai 23. helmikuuta 2013

Unpublished photos


Käytiin tänään hyvinkään Willassa ja ostettiin tigeristä ylläolevat jutut euron kappale. eli siis neljä maustepurkkia, meikkipeili (minä ostin :D), ja paistinlasta. On toi kyl kätevä krääsä kauppa.


Nyt on vihdoin meiän makkarissakin verhot :) Mitäs tykkäätte?


Yks päivä Japi tuli töiden jälkeen hakemaan mut kun mentiin niiden porukoille ja se ajo pihaan tollasella :D Olin vähän että whooot :D Kuulemma nettiautosta löyty. Vaikkakin mä tiiän autoista tasan yhtäpaljon kuin esim jääkiekosta niin on toi nyt varmaan hienoin auto missä meikäläinen on tähän päivään mennessä istunut, kattoluukkukin ja kaikkea :D Ois se kyl kiva ku itekki pääsis jo töihin ja vois ostella kaikkee kivaa, tosin ompelijan palkoilla löytän tasan jonku käytetyn fiiatin :D..


Uudet kengät kirppikseltä eurolla.



Leivoin yks päivä pätkismuffineita. Tuli tosi hyvii vaik oon leiponu muffineita viimeks varmaan kasin köksän tunnilla. (Noiden leipominenhan siis vaatiikin tosi paljon taitoa ja ison älykkyysosamäärän :D) Leivon ja kokkaan nykyään melkein joka päivä ja ihmettelen suuresti että minne katosi se "riisin keittäminenkin vie liikaa aikaa" Sofia.

Mä jatkan nyt mun viikonlopun viettoa ja meen tästä saunaan :)! Sen jälkeen alkaakin sopivasti ysiltä the tourist niminen leffa. Pakkohan se on kattoa kun siinä on Angelina Jolie ja Johnny Depp :) Mukavaa viikonloppua <3

6 kommenttia:

  1. Ihana auto!! En mäkään autoista mitään ymmärrä, poikaystävä valmistuu keväällä autoasentajaks ja välillä tulee kinaa siitä kun mun mielestä auton pitää olla hieno ja Roopen mielestä sellanen mitä voi laittaa ite kuntoon.. :-D Krääsäkaupat on parhaita, löytää kaikkee kivaa halvalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep onhan toi ! :D haha joo meil on vähän sama juttu XD nii on, niitä krääsäkauppoja vaan pitäs olla enemmän ! :D

      Poista
  2. on muuten kiva auto! :D voisin kysellä sulta vaikka mitä tosta mutta uskon ettet osais vastata.. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep :)! haha joo no todennäkösesti en :D kyllä mä varmaan jotakin osaisin mutten kovin paljoa :D

      Poista
  3. Lovely post + pictures! I love your blog. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thank you very much! :) nice to know! yes i'll go check at you'r blog now! :)

      Poista