perjantai 29. maaliskuuta 2013

If the person is ugly, you call them a stalker. If the person is good looking, you call them a secret admirer.


Jos mulla nyt olis kunnolla rahaa shoppailla niin ylläolevat lähtis tältä istumalta tilaukseen. Suurin osa noista jutuista on Ginasta, henkkamaukasta ja Nellystä.
Oon nyt ihan rakastunut kaikenmailman jakkuihin joten toi pinkki henkkamaukan jakku jää varmasti kummittelemaan mun mieleen. Uusia alusvaatteitakin tarvitsisin ja tällähetkellä tykkään eniten kaikesta pitsisestä.


Ylläoleva kaulakoru on uusin koruhankinta. En oo sitä vielä osannut oikein käyttää mutta se näytti niin kivalta että se oli pakko saada. Perus.


Eilen alkoi neljän päivän loma ja ajattelin ekaksi että jee lomaa mutta nyt oon jo ihan tylsistynyt. Olis ees kaupat auki niin ois jotain tekemistä. No onneks sentään kuudesta kahdeksaan tulee telkkarista mun telkkarimaraton eli kaks jaksoa 70's showta, miehenpuolikkaat ja salkkarit. Oon kunnon nolife.

Mä luultavasti postailen vielä tässä parin päivän sisällä kun teen sen linkkaa blogisi postauksen :) Adios!

11 kommenttia:

  1. Muuten hyvä, mutta tänään ei tuu salkkareita :D

    VastaaPoista
  2. mistä noi kiilakorot on? voisitko vaikka linkata ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nellystä :) täs linkki:
      http://nelly.com/fi/keng%C3%A4t-naiset/keng%C3%A4t/arkikeng%C3%A4t/nly-shoes-427/sack-wedge-sneaker-428442-14/

      Poista
  3. Toi pinkki jakku olis ihan mielettömän ihana!

    VastaaPoista
  4. Oot kyllä tooosi kaunis! :)

    Ei nyt liity tähän postaukseen, mutta miks lopetit ratsastuksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitti! :)
      kävin yhellä tallilla 7 vuotta putkeen ja sitten ku se talli vaihto omistajaa ja siellä ei pidetty enään tunteja niin sitten lopetin siellä käymisen.

      Poista
    2. Ok. Tykkäsitkö harrastuksesta? :)

      Poista