sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Shoppailu viikonloppu

Perjantai vietettiin vaan iisisti kotisohvalla mutta lauataina päätettiin Japin kanssa lähteä Jumboon ja giganttiin koska gigantista etsittiin tehosekoitinta ja Jumbosta Japille uudet kengät ja vaatteita.


Löydettiin tollanen perus tehosekoitin viidelläkympillä. Eilen korkkasin ton ja tein meille smoothiet! Seuraavaksi voisin väsätä vaikka pirtelöt. Oon nyt koko sen ajan kun ollaan täällä asuttu halunut tehosekoitinta joten Japi sitten osti ton ja mä hymyilin koko automatkan takasin kotiin :D 


Käveltiin jumbossa siitä Accessorize liikkeen ohi ja mun haukan silmät bongasi sieltä alennusrekin josta löytyi ylläoleva ihanuus kahdella (!!!) eurolla. Alkuperäinen hinta 20 e.


Japille löydettiin alla olevat Lacostet koska sen vanhat kengät alko olemaan jo aika rähjäset. On se kyllä outoa miten miehet pystyvät elämään vain yksien kenkien kanssa. Mä en ees oo mikään hirvee kenkäfriikki mutta jos mun pitäis valita mun kengistä vain yhet niin se tulis olemaan vaikeeta.


Tänään päätin sitten lähteä Foorumiin bloggaajakirppikselle ja täytyy kyllä sanoa että isoin pettymys pitkään aikaan. Olin siellä paikalla noin 15 minuuttia ennenkuin sinne olisi päässyt edes sisään kun ajattelin mennä hyvissä ajoin mutta kappas niin ajatteli miljardi muutakin ihmistä. Jonotin siellä sitten vajaat kaksituntia ja kun pääsin vihdoin kirppikselle niin sieltä oltiin jo kaikki parhaat jutut ostettu. Lisäksi se paikka oli todella pieni, noin meidän olkkarin kokoinen ja ihan täynnä porukkaa ja vain noin kymmenen bloggaajaa myymässä. En kyllä tätä kirppistä voi kenellekkään suositella ellei sitten oikeasti halua mennä sinne jonottamaan noin tuntia ennen kuin se kirppis aukeaa. Mä olen nimittäin itse vähän liian kärsimätön sellaiseen. 
Löysin mä sieltä sentään yhdet shortsit eurolla ettei tarvinnut ihan tyhjin käsin lähteä.


Ihan kiva ideahan tämä bloggaajakirppis on mutta sen ois voinut tosiaan järjestää jossain vähän isommassa paikassa ja siellä olisi voinut olla enemmän bloggareita myymässä. Olikos kukaan teistä siellä ja pidittekö vaiko ette jos olitte paikalla? :D

7 kommenttia:

  1. Onpa kivannäköiset shortsit! :) onneksi löysit edes ne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ++ liityin lukiaksi, jos tykkäät niin liity vaan munkin!<3

      Poista
  2. Kiitos!<3 Säkin oot tosi kaunis<3
    Selailin blogias läpi! Mahtava tääkin:)

    VastaaPoista
  3. Ihania löytöjä! Varsinkin toi kaulakoru!:)

    VastaaPoista