perjantai 15. maaliskuuta 2013

Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping.

Mun kameran akku joutu pienelle seikkailulle jonka takia en oo päässyt kuvailemaan nyt sitten viime postauksen mutta tänään sain akun taas kotiin. Tosin aloin kuvailemaan nyt kymmeneltä illalla ja toi kamera tarkensi ne kuvat sanonko päin mitä joten en saanut kuvia esim mun uudesta barbi pinkki huulipunasta enkä guessin käsikorusta.. mutta ne sitten ensi postauksessa !


Väsäsin tossa eilen itelleni tollasen kesätopin. Laitoin pitsiä tonne hihansuihin ja pitsitaskun eteen ja voin kertoa että ton tekemisessä meni hermot! Ei näytä vaikeelta mutta toi pitsi ei kyllä asetu yhtään mitenkään. Ja mä oon just sellanen ihminen että mulla ei oo mikään mailman pisin pinna ja siinä ommellessa kuului pari kaunista sanaa ja taisin mä uhata sen ompelukoneenkin heittää parvekkeelta alas ja Japillekkin sanoin että alan kohta itkemään kun mikään ei onnistu. Oon myös sellanen että jos esim hiha jää vaikka ovenkahvaan kiinni ja sitä en heti saa pois niin hyvä etten revi koko ovea mukanani :D Sitten kyllä yleensä rauhotunkin yhtä nopeasti kun oon suuttunut.


Tänään löysin tollaset kivat tohvelit kirppikseltä kolmella eurolla. Noi on just täydelliset tälläseen säähän kun on vähän pakkasta ja lunta mutta auta armias sitten kun tulee loska kelit..


Sain muuten vihdoin parin kuukauden harkinnan jälkeen aikaseks värjättyä hiukset! Yllä olevassa kuvassa ne siis ei ole vielä värjätyt.
Ostin sen Lorealin Feria liukuvärjäys värin ja vedin sillä latvat vaaleanruskeiksi, jätin keskelle omaa väriä eli keskiruskeeta, ja värjäsin tyven eri värillä ihan tummanruskeaksi. Oon tosi tyytyväinen niihin koska vihdoin sain hiuksiini vähän kauan kaivattua vaihtelua. Mulla on nyt parisen vuotta aina ollut joko keskiruskeat tai tummanruskeat hiukset.
Otan tästä uudesta pehkosta sitten myöskin kuvia ensi postaukseen :) Tää nyt oli tällänen "pakko päästä kirjoittamaan jotakin turhaa" postaus. Ja no esittelinhän mä tässä noi parit uudet jututkin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti