lauantai 6. huhtikuuta 2013

5 mielenkiintoisinta blogia!

Nyt olen käynyt kaikki blogit läpi tuosta linkkaa blogisi postauksesta ja julkaisen tässä nyt 5 mielenkiintoisinta blogia. Ne eivät siis ole missään paremmuusjärjestyksessä. :) Kuvaa klikkaamalla pääsee aina kyseiseen blogiin.


16- vuotiaan Kouvolassa asuvan tytön valokuvapainoitteinen lifestyle blogi. Pidin tosi paljon kirjoittajan tyylistä ja siitä että blogin kuvat olivat isoja ja hyvälaatuisia.


15-vuotias tyttö Helsingistä joka pitää lifestyle/ muoti blogia. Tässäkin blogissa huomio kiinnittyi eritoten kirjoittajan mahtavaan tyylitajuun. Hienoja asukuvia ja mageita ostoksia. Blogissa oli myös ihania ruoka ja leipomis ohjeita.


Tää on itseasiassa mun hyvän kaverin Millan uusin blogi. Milla on 19- vuotias tyttö täältä Järvenpäästä ja kirjoittaa lifestyle tyylistä blogia. Milla kertoilee blogissaan pääasiassa hevosestaan Waltterista sekä millaista on elää yksin kun poikaystävä on vankilassa.
Millan blogi on vielä ihan alkumetreillä mutta mielenkiinnolla jään odottelemaan millaisia postauksia blogissa nähdään :)



Mielenkiintoinen blogi jota pitää yhdessä nuoripari josta tyttö on 17- vuotias ja poika 18- vuotias. Tälläiseen blogiin en olekkaan tainnut aikaisemmin törmätä joten siksi se herätti mielenkiintoni. Blogissa esitellään mm. hyviä biisejä, tytön asukuvia sekä pariskunnan yhteistä elämää.


Blogia pitää 18- vuotias tyttö ja blogissa esitellään paljon ostoksia, päivän asuja ja treenausjuttuja. Inkan blogia oon itseasiassa seurannutkin jo vuoden tai pari ja tykkään kovasti Inkan tavasta kirjoittaa koska blogi on tosi positiivinen ja on aina kiva katsella mitä uutta Inka on ostellut koska meillä on aika samanainen naisellinen tyyli ja tykätään molemmat kaikesta blingistä ja vaaleanpunaisesta :D

Mitäs pidittte tästä linkkaa blogisi jutusta? Tehdäänkö tälläinen joskus toistekin kun on tullut vähän enemmän lukijoita kasaan? :)

12 kommenttia:

  1. Olis ollu varmaan järkevämpää kirjoittaa nuo blogin kuvailut preesensissä eikä imperfektissä. Tuo kuulostaa vähän tyhmältä sanoo et " Pidin tosi paljon kirjoittajan tyylistä ja siitä että blogin kuvat olivat isoja ja hyvälaatuisia." kai ne nyt edelleenkin on eikä mihinkään hävinny oo?
    Sitte tohon viimeisen blogin kuvailuun oot kirjoittanut ihan kamalan pitkän lauseen. En tiiä huomasitko ite, mutta katoppa uudestaan. Et vissiin oo paljoo siellä äidinkielen tunneilla ollu mukana? yhdyssanavirheitäki löytyy. Noihin oikeesti kiinnittää aika paljo huomiota. Kyllä kai nyt 19-vuotiaan pitäis osata lauseet muotoilla yms. Mut joo tulevaisuudessa voisit kyllä noihin kiinnittää ees hitusen huomioo :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No anteeks vaan rouva äidinkielen opettaja ettei mun kirjotus ole täydellistä. Ja joo äikkä ei ole ehkä mun vahvimpia lajeja. Jos kirjoitan postausta mihin saattaa mennä parikin tuntia aikaa niin mä en jaksa aina kaikkiin pikku virheisiin kiinnittää huomioita, pääasia on että ihmiset kuitenkin ymmärtää mitä tarkotan, tää mun blogi ei oo mikään äikän essee johon pyrin kaiken kirjottamaan täydellisesti. Kyllä mä luen aina mun postaukset ennen kuin julkaisen ja korjaan jos siellä jotain kauheen pahoja virheitä on. On niitä blogejakin vaikka kuinka paljon joissa on paljon pahempia kirjoitusvirheitä kuin mun blogissa :D ...

      Poista
    2. öö no ei varmaan kannata ihan noin tosissaan ottaa tuota kommenttia :D tarkotin lähinnä sitä että ois vaan paljon kivempi tätä lukea jos nuo kirjotusvirheet yms ois ees jotenki kondiksessa! ja en oo kyllä mikään äidinkielen_opettaja mut ihan miten vaan!

      Poista
    3. sitä saa mitä tilaa. :D jep..

      Poista
    4. Mun oli pakko sanoo, että oon 17, kohta 18v ja mulla ei suju äidinkielen yhdyssanat vieläkään vaikka oon saanut apua niiden oppimiseen monta vuotta jo, kaikki ei vaan osaa niitä ja siitä ei pidä tulla kirjottelee koska joku voi ottaa sen loukkauksena ku on halunnut ja tosissaan yrittänyt oppia ne mutta ei opi! Kaikesta noi anonyymit valittaa, ihme vikisiöitä osa! Osa on iha kivoja mut suurin osa tollasii valittajia :D

      Poista
    5. nojoo mulla vähän sama juttu etten oo ikinä oikein ymmärtäny mitkä sanat on yhdyssanoja ja mitkä ei... :D niinpä, ärsyttävää kun kaikesta jaksetaan vikistä ja sitten kun sanoo vähänkin vastaan niin heti ollaankin silleen että no miks sä otit tän noin tosissaan vaikka ite on eka kirjoitettu kilometrin pituinen valitusviesti... :D

      Poista
  2. Tää oli kiva!:) en ymmärrä miten jotkut jaksaa tollasesta valittaa kun toi ano..ois voinu ainakin ystävällisemmin esittää asiansa. Kaikilla on kuitenkin oma tyylinsä kirjoittaa ja etköhän sä kirjota miten haluat:) tulis mun blogiin ni kauhistuis:Dsellasta sanasotkua ja aiheesta toiseen pomppailua..mut joo tälläsen voit hyvin tehdä joskus uudestaankin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! no niinpä en kans tajuu miten jotkut jaksaa olla noin pilkun viilaajia.. :D haha no mut mun mielestä sun teksteistä saa kyllä ihan hyvin selvää :)!
      ja jep voisin kyl tehdä!

      Poista
  3. anteeks mut voisitko laittaa linkit noihi blogeihi?

    VastaaPoista
  4. oho ku paino tosta kuvasta ni pääs tonne blogii!

    VastaaPoista