tiistai 9. huhtikuuta 2013

Shoes

Tänään aamulla lähdin hoitelemaan asioita ja hain samalla postista yhden aikas kivan paketin. Kuvittelin tosiaan että paketti olisi ollut noin puolet pienempi ja olisin sen kätevästi saanut pyörän koriin mutta en tiedä millä aivoilla taas ajattelin kun ei tuo paketti kovin pieni ollutkaan. No onneksi se ei ollut kovin painava niin sain sen aika helposti kuitenkin pyörän korin päällä vietyä kotiin.


Paketti tuli siis mun uudelta yhteistyökumppanilta EMP.filtä. Kuinka monelle teistä emp.fi on jo entuudestaan tuttu? :) Mä oon ite tiennyt kyseisen nettikaupan jo aika kauan mutta luulin että siellä myytäisiin pelkkiä ns. rokkari/hevari tyylisiä vaatteita. No olin väärässä, kun menin sivuille katselemaan tarkemmin niin siellä tuli vastaan monia tuttuja merkkejä kuten ConverseDCVansEsprit jne.

Tässä postauksessa esittelen ylläolevasta paketista tuon BK British Knights:n paketin. Nuo kaksi muutakin juttua esittelen sitten myöhemmin ja voin sen verran paljastaa että ne liittyy pirtelöihin ja smoothieihin ;)


Ja paketista paljastuu:


Täydelliset lenkkarit<3 Heti kun nää näin siellä sivulla niin tiesin että mun on pakko saada ne. Ekaksi mua vähän arvellutti että onkohan ne oikean kokoiset koska useissa nettifirmoissa koot vaihtelee paljon. Siksi ajattelinkin että pitäisikö tilata 41 vaikka mun kengän numero on nykyään tasan 40 ja onneksi tilasin sitten 40 numeroiset koska ne ovat ihan sopivat. Eli koot siis pitävät paikkansa hyvin.


Vaikka oonkin aika naisellinen niin oon kyllä ehdottomasti enemmän lenkkari kuin korkkarityttö. Oon siis suhteellisen mukavuudenhaluinen ja jaksan korkkareilla kävellä just ehkä pari tuntia jossain juhlissa mutta kyllä lenkkarit ja tennarit on enemmän mun juttu. Mites teillä?
Tässä vielä linkki kyseisiin kenkuleihin.


Kun avasin paketin niin piti heti sovittaa kenkiä ja kävellä niillä ympäri taloa ja otella kuvia jokaisesta mahdollisesta kuvakulmasta :D Sitten kun Japi tulee töistä niin mä luultavasti istun täällä sohvalla kengät jalassa ja hymy korvissa asti. On tää materialismionnellisuus kyllä kumma juttu..

Kengissä tuli mustat nauhatkin mukana joten ne vaihdan sitten jos (ja kun) noi valkoiset menee likaiseksi. Kätevää! Nyt haluisin kuulla hieman teidän mielipiteitä kenkuleista. Hot or Not? :) Mä oon ainakin ihan in löööööv.


Mulla oli muuten tosi tylsä viikonloppu mutta sunnuntaina käytiin Tuulin kanssa leffassa kattomassa Warm Bodies. Mun odotukset ei olleet mitkään hirmu suuret sen leffan suhteen mutta se olikin sitten ihan superhyvä!  Se ei ollu sellanen perus zombimättö leffa vaan siinä oli aika hyvä juoni joka ei ollut onneksi kovin ennalta arvattava.


7 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Iiiihanat kengät <3 Ja nätti sinä (:
    Mäkin haluisin nähä sen leffan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! kiitti<3! kannattaa kattoo, se oli tosi hyvä :D

      Poista
  3. heyy, bongasin sun blogikirppikselt ihanan korun ja haluun sen ehdottomasti :) se on se koru nro 2, eli se mis on se kyyhkyne (jos ei oo siis viel menny) .. :)

    sry, en jaksanu alkaa säätää sähköpostin kans ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jebouu on se viel myynnissä :D voin ottaa sen mukaan vaik sit ku nähää joku pvä :) !

      Poista
  4. Sullaki ihana blogi! Ja noi kengät <3 kestiks kauan et ne tuli? Ittekki oon EMP:ssä pyöriny ja katellu just kenkiä ja huppareita. Ja mikä kamera sulla on? Onk ihan perus 1100D vaai? :)

    VastaaPoista