torstai 18. huhtikuuta 2013

Vastauksia kysymyksiin!

Olittepas laittanut mulle kivan määrän kysymyksiä tulemaan ! :) Siitä syystä voinkin tehdä tän vastauspostauksen jo nyt. Kysymyksiä tuli ihan laidasta laitaan, muodista, ihmissuhteista, mielipiteistä jne jne. Joitakin samoja kysymyksiä tuli useita joten vastaan yhteen niistä ettei tarvitse esim. kolmea eri kertaa vastata mitä ottaisin autiolle saarelle mukaan :D

Parasta sinussa?
Varmaankin se että oon aika rento ihminen, en jaksa turhista hötkyillä. En tosin tiedä onko tämä aina niin hyvä juttu. :D

Paras ruoka?
Näitähän riittää.. Mutta sanotaan nyt vaikka että spaghetti ja bolognese kastike koska se on ollut ihan pienestä pitäen mun lempiruokien joukossa. Hyviä ovat myös tortillat, hampurilaiset ja pihvit.

3 asiaa mitkä ovat aina matkassasi laukussa?
Lompakko, meikkipussi ja nykyään vesipullo koska oon alkanut juomaan paljon enemmän vettä.

Jos saisit valita 5 asiaa autiollesaarelle mitkä ne olisi?
Joku väline jolla sieltä pääsisi pois, poikaystävä, ruokaa, aurinkorasva ja teltta.

2 asiaa mistä tykkäät?
koneella istuminen ja syöminen.

Tulevaisuuden suunnitelmat?
Käyn tän amiksen loppuun ja sen jälkeen menen joko töihin tai jatko- opiskelemaan ammattikorkeaan, jos pääsen sinne. Mutta todennäköisesti ainakin aluksi töihin koska opiskelijan elämä on välillä aika pyllystä kun ei ole koskaan mihinkään rahaa.

sun lemppari vaatteet & vaate merkit ?
Voisin sanoa ton mun uuden biker takin ja sitten yhdet Dr. denimin farkkulegginsit koska ne istuu niin hyvin mun päälle, toisin kuin useimmat farkut. Mulla ei oikein ole mitään lempparivaate merkkiä koska ostan useimmat vaatteeni kirpparilta ja ginasta, h&m:stä yms peruskaupoista.

millasia ihmisiä et voi sietää ?
Sellaisia "Olen paras kaikessa" tyyppejä ja sellaisia jotka katsovat muita nenänvarttaan pitkin.

mitä yleensä katot tvstä ?
Salkkarit, 70's show, miehenpuolikkaat, kellarinkunkku, OC:n täydelliset naiset. Oon viimeaikoina huomannut löytäväni itseni useaan otteeseen katsomassa tuota viimeiseksi mainittua sarjaa. Se on jotenkin koukuttava.


hulluin asia mitä oot tehny ?
Hmm nyt ei tuu kyllä oikeen mitään mieleen joten sanon vaikka sen kun ajoin Japin skootterin päin niiden talon seinää. 

Mistä kuviosta pidät eniten vaatteessa? (esim. kukkakuvio)?
Ennen olisin sanonut leopardikuvio mutta nykyään se on varmaan just toi kukkakuvio. 

Mitkä ovat lempieläimesi?
Hevoset ja koirat. On ne kissatkin ihan kivoja.

Miksi päätit aloittaa bloggaamisen?
Mul on tää sama tarina kuin varmaan kaikilla muillakin bloggaajilla eli luin ekaksi muiden blogeja ja sitten päätin kokeilla itsekkin bloggaamista.

Mikä bloggaamisessa on hienointa?
Tässä on monia kivoja juttuja mutta se piristää aina eniten kun saa positiivisia kommentteja. Ja tykkään myös kuvailusta ja kirjoittamisesta.

Lempikarkkisi?
Syön karkkia vähän liikaakin ja ei mulla ole yhtä lempparia mutta eniten muhun iskee salmiakki ja suklaa. Esim. se uusi Milka suklaa missä on sitä toffeta sisällä<3! nammm.

Voitko tehä joskus videon?
Valitettavasti en omista videokameraa mutta jos sellaisen joskus saan omaksi tai lainaan niin teen ehdottomasti!

Miten oot saanu noin paljon lukioita?
En kyllä itsekkään tiedä ja oon iloinen joka ikisestä lukijasta! Mutta paljon uusien lukijoiden tuloon vaikuttaa se että postailee tarpeeksi usein ja ns. asioista joista jaksaisi itsekkin lukea toisten blogeista. Eli ei kannata kirjoittaa romaania siitä kuinka perunat kasvaa jos ajattelee ettei se asia iseäkään oikeastaan kiinnostaa. Myös isot ja selkeät kuvat ovat plussaa.

paljon painat?
Mun paino hyppelee aina riippuen ihan siitä mitä syön ja nyt taidan painaa tällähetkellä taas sen mun "maksimipainon" eli suunnilleen 58-59 kg. 

Kuinka monen kanssa oot seurustellu?
Kahden.


Kuinka kauan olet kasvattanut hiuksiasi?
Ovatko ne olleet aina pitkät?
Värjäsin blondeista ruskeiksi noin kaksi ja puolivuotta sitten ja ne alkoivat heti kasvamaan kun olin taas brunette. Ja nyt mulla on ollut parisen vuotta tän pituiset hiukset. 
Mulla oli joskus nuorempanakin pitkät hiukset mutta mun hiusten pituus on aina vaihdellut ja jälkeenpäin jäi vähän kaduttamaan kun leikkasin mun hiukset joskus kerroksittain kun se oli silloin niin kovaa huutoa ja sitten ne olivatkin vähän liian lyhyet eivätkä kasvaneet juuri yhtään kun olivat blondit.

kuka on sun mielestä maailman kaunein nainen?
Hmm en osaa sanoa kuka näistä on kaunein: Adriana lima, Megan fox, Kim Kardashian vai Nicole Scherzinger. Eli joku noista.

mikä on hirvein tyylimoka?
Varmaan se että on liikaa erivärisiä ja kuvioisia vaatteita ja asusteita yhtä aikaa päällä. 

mitä teet ensimmäisenä herättyäsi?
Yleensä avaan koneen ja juon vettä. 

paras kuukausi?
Heinäkuu<3

mikä on kesässä parasta?
Kun on lämmin. En voi sietää kylmää ja sitä että kengät kastuu.

lempivärisi?
Niitä on monia, vaaleanpunainen, pinkki, lohenpunainen, turkoosi jne.

Mitkä asiat kuuluvat "aamurutiineihisi"?
Koneella kököttäminen, aamupala, meikkaus ja hiustenlaitto, hampaiden pesu, vaatteiden valitseminen. Mun pitäis aina valita vaatteet kouluun jo edellisenä iltana koska saatan sovittaa jotain kymmentä eri vaatetta ja mikään ei kelpaa, ja tän takia on tullut monta kertaa myöhästyttyäkin.

Lakkaatko usein kynsiäsi?
Ennen mulla oli aina kynnet lakattuna mutta nyt oon vähän laiskistunut sen asias suhteen enkä enään lakkaa niin usein.

Paras hymiö? :D
Varmaan just toi ylläoleva koska sitä käytän eniten. 


Naudanliha vs kala?
En juurikaan enään syö kalaa koska asun omassa asunnossa. Mutta sanoisin ehkä silti kala. Kuha on superhyvää! Samoin lohi.

Inhokkiruokasi?
Nyt tulee vähän ristiriitainen kommentti ylläolevan kanssa mutta sanon merenelävät. Kaikki paitsi kalat. En voi sietää esimerkiksi katkarapuja tai äyriäisiä vaikka kumpaakaan en ole koskaan maistanut. Myös mäti ällöttää mua suunnattomasti.

Lempivaatekauppojasi?
Gina ja Bikbok. 

Missä maissa olet käynyt?
ruotsi, viro, jenkit, italia ja espanja.

Haluatko Nuorena äidiksi? 
En! Vauvat on kyllä supersöpöjä mutta ei kiitos mulle vielä sellaista moneen vuoteen. Pikkusisaruksissakin on ihan tarpeeks "kestettävää" puhumattakaan omasta lapsesta. 

Haluatko mennä koskaan naimisiin?
tjaa-a. En osaa sanoa, senkin näkee sitten. Olisihan se ehkä ihan kivaa.

Paras lapsuuden muisto?
Haha mulla tulee mieleen se kun sain vitosluokalla oman kännykän. Nokia 3310 ja olin ehkä onnellisin ihminen koko mailmassa. :D Mutta parhaat muistot olivat kuitenkin ne kun pääsi kesäisin mökille.

Minkä ikäsenä aloit meikkaamaan?
En ole ihan satavarma mutta kunnolla meikkaamaan varmaankin joskus yläasteella, ehkä kasiluokalla.

Mikä sun toinen nimi on ? 
Elise. Nimi kulkee suvussa ja jos saan joskus tyttö lapsen niin senkin toiseksi nimeksi annan luultavasti Elise. 

Oletko haaveillut muutosta " isompaan kaupunkiin" mm tampereelle tai helsinkiin?
En tampereelle ainakaan koska se on niin "kaukana" mutta helsinkiin olisi ihan kiva muuttaa tulevaisuudessa. 

Tykkäätkö asua ns pikku kylässä, missä ei ole kuin yksi yökerho missä käytte? ( ainakin semmosen kuvan blogissa saanu, korjaa jos väärässä :) 
Oon asunut täällä koko ikäni joten kyllä tää menettelee. Isäni asuu Helsingissä joten sielläkin tulee käytyä aina välillä kun haluaa täältä ison kaupungin vilskeeseen. 
Täällä tosiaan on vaan se yksi yökerho mutta baareja vaikka muille jakaa. Itse en tykkää istua missään baarissa pelaamassa bilistä kalja kädessä joten siksi käyn vain tuolla RT:ssä. Joskus tietenkin tulee aina käytyä stadissa  Onnelassa sun muissa. 


Kolme parasta asiaa poikaystävässäsi? 
1. Luotettavuus.
2. rentous, oon itekkin niin rento (laiska) etten varmaan kauaa jaksais sellaista tyyppiä joka sinkoilee kokoajan paikasta toiseen. 
3. Voiks sanoa että hyvä ruokahalu? :D Lähes kaikki mun pöperöt on aina maistunut, jopa kasvissosekeitto mistä en itsekkään edes tykännyt.

oletko ikinä elänyt ns "villiä sinkkuelämää" ? jos et haluisitko kokea sen?
Hmm viimeksi kun olin sinkku niin taisin olla 16 ja se oli ehkä mun "villein" sinkkuvaihe. Oon enemmän seurustelija tyyppiä enkä oikeen perusta yhden illan jutuista. 

Mikä on sun Vuodenaika?
Kesä<3

Tykkäätkö kokkailusta?
Joo! Musta on tullut kunnon kokkikolmonen kun oon muuttanut omaan asuntoon. Kokkailen ja leivon monta kertaa viikossa kaikkea mahdollista. Mä oonkin tää meiän talon ruuanlaittaja, en tiiä onko J edes kertaakaan koskenut paistinpannuun :D

Onko sulla paljon kavereita? Kuka on sun vanhin ystävä? 
On mulla suht paljon mutta voisi tietenkin olla enemmänkin. Vanhin ystävä on Milla, oltiin samalla luokalla ykkösluokasta ysiluokkaan.

Kaipaatko jotain vanhoja ystäviä koskaan? Onko joskus mennyt poikki välit?
Joskus jos tulee mietittyä joitain vanhoja juttuja niin silloin ehkä, on mulla mennyt välit poikki ja sitten on niitä kavereita joiden kanssa on vaan yhteydenpito hiipunut. 

Missä tahtoisit asua? Tahdotko muuttaa joskus ulkomaille vai onko Suomi ihan ok?
Kyllä tää suomi on mulle ihan riittävä ainakin toistaiseksi. Joskus eläkkeellä ei ois kyllä pahitteeks jos muuttais vaikka johokin vähän etelämpään. 

Lempi tv-sarja?
The vampire diaries <3!

Lempi Elokuva?
Titanic, the notebook, twilightit

Mihin oot aatellu lähtee opiskelee(sit ku valmistus) vai etsikö töitä? Jatkatko samalla linjalla ku nyt?
Haen ainakin muotisuunnittelijaksi ammattikorkeaan. Jos en sinne pääse niin voisin hakea vaikka stylistiksi. 

Onko sulla läheiset suhteet sun perheeseen? Sisaruksia(muuta kun se yksi sisko)?
On mulla hyvin läheiset suhteet perheeseen. Mulla on veli, kaksi puolpikkusiskoa ja puolisosisko. 

Kerro ihanin muistos?
Tällä hetkellä kaipaan niin paljon hevosia ja ratsastusta niin voisin sanoa että kaikki kesäiset ratsastusretket ja leirit yms.

Mitä häpeet menneisyydestäs?
No joskus 15-16 vuotiaana olisi voinut ottaa ehkä vähän rauhallisemmin kun tuli biletettyä aika lailla. No mutta toisaalta kannattaa juhlia ja tehdä virheitä silloin on vielä nuori koska virheistä oppii. Ja en nyt sano että olisin mitää kauheita mokia tehnyt :D

Tykkäätkö kropastas? Onko jotain mitä tahtoisit muuttaa itsessäsi?
Joo oon nykyään ihan tyytyväinen itseeni. No jos jotain saisi muuttaa niin voisin ottaa sen ettei ikinä lihoisi! Vaikka en mä muutenkaan juurikaan kyllä liho. 

Mitä mieltä oot kauneusleikkauksista? Menisitkö, jos se olisi ilmaista ja täysin turvallista? Mitä tekisit?
En oikeen tykkää kauneusleikkauksista. Ymmärrän ne siinä tapauksessa jos on vaikka joku palovamma ja sen haluaa korjauttaa mutta jos sulla on esim ihan normikokoiset rinnat ja käyt ottaa koripallon kokoiset silarit niin siihen mun ymmärrys ei oikeen riitä. Toki jos joku asia itsessä on vaivannut koko iän ja sen käy korjauttaa niin sitten ehkä.
Tää on aika kinkkinen kysymys :D En luultavasti korjauttaisi itsessäni mitään vaikka se olisikin ilmaista ja riskitöntä. En haluaisi jäädä mihinkään kauneusleikkauskoukkuun ja lopulta näyttää ihan joltain barbilta.

Unelmamatka? Minne, kenen kanssa ja mitä tekisit(te)?
Jonnekkin lämpimään poikaystävän tai kavereiden kanssa. Joko ihan sellanen rento auringonotto loma, shoppailumatka tai biletysmatka ibizalla kelpaisi myös :D 

1 kommentti: