sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Back to the black

Tänään on taas sellanen päivä että juttu ei oikeen luista ja tekstiä ei meinaa tulla. Kirjoitin ton otsikon tohon jonka jälkeen en enään tiennyt mitä kirjoittaa. Näitä päiviä tulee aika usein ainakin mulle mutta sitten kun vaan  lähtee sepustamaan jotakin niin kyllä se juttu alkaa pikkuhiljaa luistamaan.


Käytiin eilen pesemässä J:n auto sen porukoiden luona. (lue: J pesi ja mä tein siinä samalla kaikkee tärkeetä kuten laitoin huulipunaa ja otin kuvia)


Piti sitä tietty sitä käydä hakemassa mäkkäristä safkat mukaan kun alkoi olla jo niin nälkä. Jälkkäriks mikäpä muukaan kun daim Mcflurry<3! Mentiin jonnekkin parkkihallin katolle syömään kun oli niin ihana sää. Siellä heittelin varmaan puolet mun ranskalaisista jollekkin nälkäisen näköiselle varikselle :D Eilisen hyvä teko oli siis siinä :D.
Haha mulla tuli tosta mieleen se kun ostettiin Suvin kanssa joskus kaksi tai kolme pussillista leipää ja syötettiin ne kaikki sorsille jotka hengaili sellasella lammella ja sitten kun oltiin syötetty ne kaksi tai kolme pussia leipää huomattiin kyltti "lintujen ruokkiminen kielletty" No hupsista.


Eilen oli eka päivä kun tarkenin mennä ulos ilman takkia. Oon sellanen vilukissa että yleensä kun muut on jo siirtyneet nahkatakkeihin ja trensseihin niin mä vedän vielä talvitakki ja lapaset päällä tuolla ulkona.
Meiän partsille paistaa melkein aina aurinko ja oonkin jo monta kertaa ottanut siellä aurinkoa tänä vuonna.


Eilen mulla oli myös operaatio juurikasvun värjäys joka vaihtuikin sitten koko hiuksien värjäykseen. Nyt mulla on siis mustat/ tummanruskeat hiukset jälleen.


Tänään ois tarkotus viettää äitienpäivää perheen kanssa ja mennä yhteen hyvään ravintolaan syömään. Tulee jo ihan vesi kielelle kun ajattelen sitä lehtipihivä minkä luultavasti aion tänään syödä. En muista kertaa jolloin olisin ollut ravintolassa ja en olis ottanut jotakin pihviä tai hampurilais ateriaa. Oon siis tosi monipuolinen ihminen näköjään.

5 kommenttia:

  1. Minä oon yhtä monipuolinen kun sinä:D Aina kinkku-ananaspitsaa tai sit jos mennään amarilloon (niinkun tänään) niin syön siellä aivan ihanan tortilla-aterian. Paitsi että tänään valitsen kyllä jotain muuta kun just eilen kotona syötiin tortilloja:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah :D joo mäki otan aina kinkku ananas pizzan jos meen pizzeriaan :D
      nam tortillat on parhaita ;D!

      Poista
  2. Mullakin on ihan sama juttu että oon yleensä ihan kauhee vilukissa mut onneks on lämpimät kelit tullut nyt ja pärjää jo jotenkuten ilman takkia! ♥

    VastaaPoista
  3. No sun hiukset on kyllä niin upeet :)
    http://cairni.blogspot.fi/

    VastaaPoista