tiistai 21. toukokuuta 2013

Guess

Olin ihan äimän käkenä kun mulle tuli sähköpostiin viesti että olen voittanut Guessin ihanan lompakon. Minä, joka olen voittanut vain merisuolapaketin ja mölkkypelin jonka senkin unohdin hakea postista ja se lähetettiin sitten takaisin sinne mistä oli tullutkin..
Lompakon voitin ihanan Hesun blogista.


Pure love<3 Toi on siitäkin kätevä kun tossa on irrotettava hihna joten voin käyttää tota baarilaukkuna sekä lompakkona :)

Mun vanha lompakko olikin jo lievästi sanottuna kulahtanut.


12 kommenttia:

  1. aivan upea! ja noi Guessin lompakot on todella hyvä laatuisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo nii mä oon kans kuullu ja toi kyl vaikuttaa tosi hyvälaatuselt :)!

      Poista
  2. tosi kiva toi lompakko! ja sulla on ihana blogi!

    monaaj-mj-oneday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihana <3 Haha, arvaa vaan, nauroinko tolle alkutekstille :D

    VastaaPoista
  4. Iso kiitos päivänpiristyskommentista =)) Sullaki tosi magee blogi ;)

    VastaaPoista
  5. kannattaa siis kattoo postaus, missä esitellään uutta lompakkoa.. :D mä kun olen lompakkofriikki. eikun katteleen lompakkoo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah :D joo itekki oon kans hulluna lompakkoihin ja laukkuihin :D

      Poista