torstai 23. toukokuuta 2013

Haaste!


                                                                   1. Kiitä haasteen antajaa
                                                                   2. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi
                                                                   3. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle
                                                                   4. Ilmoita näille 8:lle haasteesta

                                                                   Kiitos haasteesta Henna!


1. Mun unelma työ olisi jotain muotiin liittyvää. Oon pienestä pitäen tykännyt piirrellä ja suunnitella vaatteita. Joskus tulevaisuudessa haluaisin kirjoittaa blogia työkseni ja samalla pitää omaa vaatekauppaa jossa myisin itse suunnittelemiani vaatteita.


2. Mulla on ihan yli naksuvat nivelet. Osaan itse naksauttaa mun niskat, selän parista eri kohtaa, sormet, varpaat sekä joskus nilkat, ranteet ja joskus mun oikean käden taive naksuu koska se kerran venyi liikaa. Monia tämä yököttää ja saankin aina hyvät naurut kun esimerkiksi mun äiti ei voi sietää naksauttelua :D


3. En pidä paikoista jotka on tungettu ihan täyteen ihmisiä. Jos oon jossai kauheessa ihmistungoksessa missä kukaan ei liiku mihinkään suuntaan niin alkaa ahistamaan ja haluaisin vain pois siitä tungoksesta. Myös esimerkiksi kadulla leveästi ja hitaasti kulkevat ihmisröykkiöt on välillä ihan sairaan ärsyttäviä kun on itsellä vaikka kiire jonnekkin.


4. Nukun lähes aina kyljelläni tai vatsallani. Vatsallaan nukkuminen ei ole kuulemma terveellistä mutta mun mielestä se on vaan jotenki mukavaa. Oon myös yrittänyt välttää selällään nukkumista sen unihalvauksen jälkeen.


5. Oon aika hiljainen ja ujo suurissa ihmisjoukoissa enkä ole ikinä se eniten äänessä oleva tyyppi. Sitten kun olen oppinut tuntemaan ihmisen niin oon kyllä ihan eri henkilö kuin silloin kun mua ei vielä tuntenut. Olin mm. ala asteella tosi ujo enkä ikinä ollut koulussa niiden "suosittujen" joukossa. Silti mulla on kyllä aina ollut monia kavereita


6. Mitä tulee ratsastus harrastukseen niin olen pudonnut hevosen selästä monia monia kertoja ja saanut mm. lievän aivotärähdyksen, sormi on vääntynyt, ilmat on menneet pihalle enkä ole saanut henkeä hetkeen, häntäluu kipeytynyt pariksi vuodeksi kun tipuin ja se on aina silloin tällöin vieläkin vähän kipeä. Oon aina ollut tosi päättäväinen ja kivunnut takaisin selkään vaikka kuinka pelottaisi. Mua on mm. purtu, potkittu ja litistetty seinää vasten sun muuta mukavaa mutta heppatytöt on kovempia kun voisi luulla! :D Siitä oon itseasiassa ihan ylpeä itsessäni kun en oo ikinä luovuttanut koska tiedän monia jotka on lopettanut hevostelun yhden tippumisen tai puremisen jälkeen.


7. Mulla ei oo ikinä kukaan kovin läheinen ihminen kuollut. Kaikki kaverin ja suht lähisukulaiset on vielä hengissä ja en tiiä miten reagoin sitten jonain päivänä jos joku kuolee kun alan helposti itkemään pelkästään jos elokuvissa tapahtuu jotakin surullista :D


8. Syön liian paljon herkkuja. En liho oikeen milllään joten siks varmaan niitä herkkujakin tulee niin paljon popsittua. Toisaalta syön kyllä myös melkein joka päivä terveellisen smoothietn niin ehkä se vähän tasapainottaa tuota herkkujen syöntiä ;D?

Haastan MillanHesunInkanEmilian, ja Jeanetten

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla ja oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  2. Hihii, kiitos haasteesta! Mulla meni vähän aikaa vastailla kun olin pikku reissussa :-) Koetan muistaa toteuttaa tämän!

    VastaaPoista