torstai 2. toukokuuta 2013

Kuulumisia


Hellurei! Mitenkäs teidän vappu meni? Mulla meni ihan kivasti. Mentiin taas Helsinkiin mun isän luo alottelemaan ja sieltä jatkettiin keskustaan joskus 11 jälkeen. Muuten kaikki meni ihan suunnitelmien mukaan mutta baariin ei päästy koska kaikkialle oli kilometrin jono eikä jaksettu jonottaa.
Lähdettiin meiltä kahdeksan hengen porukalla ja lopulta meitä oli enään kaksi eli minä ja Baux, onnistuttiin siis jollain ihmeen konstilla hukkaamaan kaikki muut meiän porukasta? :D No lopulta törmättiin Anniin ja Siniin ja Japi kavereineenkin löytyi myöhemmin.

En tiiä jaksanko pistää tänne blogin puolelle nyt tälläkertaa yhtään vappukuvia mutta jos joku niitä haluaa nähdä niin sanokaa ihmeessä niin teen sitten seuraavasta postauksesta vaikka vappupostauksen missä on kuvia yms :)


takki kirppikseltä (h&m) / kaulahuivi ja laukku kirppikseltä / kengät emp.fi

Nyt kun on kevät niin mun blogissa alkaa näkyä paljon enemmän asukuvia kuin talvisin. Koulussa Anni toimi taas mun kuvaajana ja olikin ihan kiva ilma asukuvien ottamiselle. Tosin tuuli kyllä vähän liikaa. Toisaalta tuuli kyllä edestäpäin joten hiukset hulmusi kivasti :D


Meillä alko koulussa sisustuskurssi jolla tehdään esim verhoja, tyynynpäällisiä pöytäliinoja jne. Tänään sain vihdoin aikaseks tehtyä meiän olkkarin sohvatyynyihin tyynyn päälliset jotka mun on pitänyt tehdä jo ikuisuuden.


En vain osaa päättää kumminpäin nuo ovat kivemmat, niin että vetoketjut ovat päälipuolella vai toistepäin? Mielipiteitä otetaan vastaan :)!


15 kommenttia:

  1. ää oot iha sairaan kaunis ja ihanan omaperäinen ja pelkistetty blogi :--)

    VastaaPoista
  2. mun mielestä kivemmat sillee että vetoketjut ei oo päällä :)

    VastaaPoista
  3. Mä kans tykkään enemmän silleen, että vetoketjut ei näy. Sulla on muutes ihanat hiukset! :)

    VastaaPoista
  4. Hei meil on sama sohva!:) Ja laittaisin vetskarit kans sillee ettei näy :)

    VastaaPoista
  5. omg i love ur hair!!!

    -jealous

    VastaaPoista
  6. Tee vappu postaus . Mä laittaisin ne tyynyt varmaan vetskari piikoon hos niihi voi nojatakki mu t jos ei ni sit en oikee yiiä. Et jos yhtää älysit. Niinku jos ne on koristeena nii sitte en tiiä kumminpäin. Tulipa tönkkö kommenti. Toivottavast,älysit jotain. Ps oot kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo just tein ;D jep kaikki on näköjään sitämieltä et vetskari piiloon joten niin taidan tehdä kun en ite osaa päättää :D!

      hihh kiitti<3!

      Poista
  7. Moi ihana tää sun blogi ja liityin lukijaks liity säkin mun jos meno kiinnostaa http://fanni-life.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon, jee kiva<3! joo käyn kattomassa :)! -->

      Poista
  8. Kiva kyllä tää sunki blogi! :) nätskä oot!

    VastaaPoista