perjantai 17. toukokuuta 2013

Pirtelömukit

Nyt voisin esitellä teille vihdoin noi pirtelömukit mitkä sain Emp.fistä yhteistyön kautta. Ja olisin tietty voinut lahjakortilla ostaa vaikka jonkin vaatteen mutta ei, mä halusin just kaks pirtelömukia mulle ja Japille :D Juodaan lähes joka ilta smoothiet joten näille mukeille on ollut kyllä todella paljon käyttöä.


Smoothieissa on se hyvä puoli että niihin voi pistää melkeimpä mitä vaan kaapista löytyviä hedelmiä / marjoja jne mitä ikinä keksiikän.


Noi mukit on helposti pestävät eli pilli ja muki vaan tiskikoneeseen :) Noi on myös tollasta tosi kovaa muovia samaten kuin pillitkin tossa joten ei hajoa hetkessä. Toi mukien kansikin on kovaa muovia eli se vain ns. pyöräytetään paikoilleen. Ite oon ollut tosi tyytyväinen näihin mukeihin ja on tullut huomattua että kun on kivat  mukit mistä smoothieta juoda niin sitä tulee juotua paljon usemminkin. Ja kun juon sitä tosiaan nykyään lähes joka päivä niin tuntuu että oon paljon pirteempi ja energisempikin koska smoothiet on niin terveellisiä. Tai riippuu tietenkin mitä niihin laittaa mutta ite suosin banaania, kiiwejä, marjoja, säilykehedelmiä ja laitan aina myös tosi paljon jäitä niin tulee kylmät smoothiet.
Nämä siis saatu Emp.fistä ja mukit oli muistaakseni vain reilut viisi euroa kappale.


Mulla on tänään kesätyöhaastettelu tossa puolen päivän aikaan. Iiiks jännittäää! Pitäkää mulle peukkuja! :D

3 kommenttia:

  1. Tommoset smoothie mukit olis kyllä superkätevät ku tulee itekki niitä nii paljon väsäiltyä.:) Onnea työnhakuun, toivottavasti nappaa! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep noi on kyl just kivat :)! kiitti! ja sain sen paikan :)

      Poista
  2. Muuten hyvä, mutta laskeppa joskus kuinka paljon sokeria niissä on. Huomioiden hedelmien omat sokerit ja esim tuo sokeriliemi säilykkeistä. :D

    VastaaPoista