sunnuntai 19. toukokuuta 2013

You are my cinema, i could watch you forever

Olipahan taas tylsääkin tylsempi viikonloppu. Oon varmaan tulossa vanhaksi kun istun perjantai illan himassa koneella ja lauantai illan himassa katsomassa Fast and furious 1:stä samaan aikaan kun puolet kavereista on jossain viihteellä. Noo ainakin säästyi rahaa jos tosta jotain positiivista pitäis löytää. 
Positiivisesta tuli mieleen että meitsi sai sen kesätyöpaikan mistä taisin viime vai viimeviime postauksessa sanoa. Musta tulee nyt siis kesäkuun kolmantena päivänä henkilökohtainen avustaja. Kun menin sinne haastatteluun ja siinä oli joku toinenkin tyttö haastattelussa niin olin ihan että tää taiski olla tässä koska en oo mikään mailman paras ryhmä haastatteluissa. Mutta tällä kertaa olin ainakin riittävän hyvä koska viis minuuttia haastattelun jälkeen sain kuulla että sain sen paikan. Olin lievästi sanottuna iloinen. Jos en olisi saanut kesätöitä niin olisin ollut aika pulassa ton vuokran maksun suhteen. Nytkin kyllä yli 2/3 osa palkasta menee vuokraan....


Eilen illalla joskus siinä ennen fast and furioussia mulla tuli hirvee hinku leipoa kakku. En tiiä mistä tää yhtäkkinen kakunleipomis fiilis ees tuli mutta samantien lähin kauppaan ostamaan ainekset prinsessa kakkuun ja väsäsin sellaisen. Tai en nyt tiiä voiks tota epämäärästä möykkyä sanoa prinsessa kakuksi mutta yritys hyvä kymmenen. En taida viitsiä laittaa kuvaa siitä tänne ettei kukaan kondiittori vain kuole nauruun. Eikä tossa kakun ulkonäössä vielä kaikki, Japi sanoi että se kakku maistui kinkulta. Siinä vaiheessa kun täytekakku maistuu kinkulta voi jo todeta epäonnistuneensa. Ehkä ensikerralla osaan jo paremmin. 


Perjantaina syödyt tortillat onneksi onnistui hyvin.

Tänään aamulla päätin pyörähtää kirppiksellä ja sieltä löytyi taas jos vaikka mitä. Oon kunnon kirppisholisti. Se kun valtteri lopetti oli aika kova kolaus mun elämään :D 


Mokkakengät 3e, balleriinat 1e ja Niket 5e. 


Japin mielipide ylläolevista kengistä oli "noitakengät"... No mut pääasiahan on että mä tykkään! Niket laitoin just pesukoneeseen kun oli vähän likaiset. Toivottavasti ei hajota koko pesukonetta koska kuulostaa vähän siltä kun siellä olisi kolmas mailmansota meneillään. Oon kyllä aina pessyt conversejäkin ja aina on kone hyvin kestänyt.


Korusetti 6e. Just tällästä kaulakorua ja käsikorua oon ettiny jo ties kuinka kauan. Oon katellu guessilta vastaavanlaisia mutta hinta ei oo ikinä ollut mun kukkarolle sopiva. Mutta nyt löyty täydelliset <3 Kaulakorussa voi vaihtaa tota korun puolta ja ite tykkään enemmän tosta puolesta jossa on noita timantteja. 


turkoosi h&m:n t- paita 1e / pinkki toppi 4 e / leopardipaita 2e

Löysin myös ihanan taulun vaan kahdella ja puolella eurolla. Oli tosi kiva raahata toi pyörän kanssa himaan mutta ei sitä voinut sinnekkään jättää. Toi tulee luultavasti meiän makkariin sänkyä vastapäiselle seinälle :)


Mitäs piditte ostoksista? :)

10 kommenttia:

  1. letti sopii sulle tosi hyvin ! :D ja tosi kivoja ostoksia♥

    VastaaPoista
  2. Kuinka vähän sä oikein saat palkkaa ja kuinka helvetin kallis sun kämppä on jos saat yli 2/3 palkasta kulumaan vuokraan?:D Ei siis millään pahalla, ihan mielenkiinnosta kyselen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis oon kesällä kuukauden töissä ja tienaan noin 1300e ja vuokra mulla on 350e kuukaudessa ja maksan tosta kesätyöpalkasta koko kesän vuokrat :)

      Poista
  3. millä kirppiksel kävit :)?

    VastaaPoista
  4. Kiva blogi,ite rakastan! Kirpputoreja. Ihanaa välillä tehdä kunnon löytöjä pikkurahalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) jep mäki oon kirppisten suurkuluttaja :D

      Poista
  5. Ihania vaatteita ja ihan täydelliset aurinkolasit :) Olet kaunis :)
    http://cairni.blogspot.fi/

    VastaaPoista