tiistai 14. toukokuuta 2013

You're always here to hold me up when I'm losing my mind


Siinä vähän kuvia mun uusista hiuksista. Kesäisin ihmiset yleensä haluu vaalentaa hiuksia mutta must on kiva tummentaa koska kesällä ruskettuu ja tummat hiukset + rusketus on jees!


Äitienpäivä meni ihan kivasti ravintolassa käyden ja kotikotona hengaillessa. Perus lehtipihvihän se siinä mun lautasella taas kukoistaa. Toi on vaan niin parhautta<3 Onko täällä muita lehtipihvien ystäviä? ;D


Rakastan näit lämpimii kelejä koska aamusin pystyy laittamaan vaan jonkun bleiserin tai pikkutakin päälle kouluun eikä silti tule yhtään kylmä.

Nyt tää lähtee pistää biksut päälle ja menee partsille ottamaan aurinkoa kylmä smoothie kädessä. Kesä<3!


10 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset! Sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  2. pelaan aina varman päälle ja tilaan ravintoloissa lehtipihvin..en tiedä mikä siinä on mut se on hyväää! :D oot ihan hurjan nättinä ja kesäaamut<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo sama täällä :D aina se perus lehtipihvi ranskalaisilla :D hihi kiitti<3!

      Poista
  3. mä rakastan kans lehtipihvejä! :D

    VastaaPoista
  4. Minä oon kans kauhee lehtipihviherkuttelija! Tänään viimeksi söin sitä :D se vaa on niiin hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lehtipihvit on kyl ihan parhautta<3 :D! ja kommenttien perusteella en oo näköjään ainoo joka tykkää niistä :Dd

      Poista
  5. Om om om, ai sitä on herkuteltu ;) Kyllä se se aura-kana eksyy aina mun lautaselle ravintolassa, jos sellaista löytyy! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep ;D kuulostaa hyvältä! vois itekki joskus kokeilla :)

      Poista