maanantai 10. kesäkuuta 2013

09.06.2013


Eilen joskus yhden jälkeen lähettiin mun veljen kanssa helsinkiin junalla ja mentiin jakomäkeen mun siskon yli oppilasjuhliin. Bongattiin rautatientorilta toi dinner in the sky hommeli. Hyi kauhee en ite uskaltais kyllä mennä. Mulla on tullu joku "aikuis" iän korkeenpaikan kammo kun en yhtään enää viihdy missään korkealla :D


En ees muista milloin olisin viimeksi käynyt Pauliinalla koska se asuu niin kaukana Järvenpäästä :D Sanomattakin on varmaan selvää että tuli siis oteltua paljon kuvia ja juoruiltua. Danakin oli siellä juhlissa joten sitäkin näin taas pitkästä aikaa.


Baux on ehkä kenkäfriikein ihminen kenet tiiän ja sovittelinkin siellä sen miljoonia eri kenkiä kun meillä melkein sama kengän numero on. Allaolevilla tappajakorkkareilla olin tosiaa muutamaa senttiä vaille 190 cm pitkä :D


Mentiin ulos hieman kuvailemaan. Tehtävä: etsi ylläolevasta kuvasta amis :D


Merimiehet :D Tai naiset jos tarkkoja ollaan. Ärsyttääkö muuten ketään muuta se että on juuri esim. merimies tai palomies? Sen nimen pitäis olla joku joka sopii sekä miehelle että naiselle. Tai onhan kai olemassa joku palohenkilö nimitys mutta kuulostaa kyllä niin tyhmältä ainakin mun mielestä :D


Haha mun oli ihan pakko laittaa tää bauxin tyylikäs kiipeilykuva tänne :D
Joku hyvin tarkkasilmäinen on ehkä saattanut huomata että mulla on tuo bauxin valkoinen mekko pinkkinä versiona. Ei oo ensimmäinen eikä luultavasti viimeinenkään kerta kun ostetaan vahingossa samoja vaatteita.


Adios!

PS! Moni onkin varmaan huomannut että postauksieni kuvat eivät näy vaan kuvan tilalla on vain photobucketin teksti.. En tiedä mistä tämä johtuu joten jouduin nyt tähänkin postaukseen kuvat lataamaan uudestaan ja tällä kertaa bloggerin kautta. Jos kuvat eivät parin päivän sisällä ala näkyä vanhoista postauksista niin pakko kai ladata ne sitten bloggerin kautta, ainakin suurimpaan osaan postauksista. Onko muilla bloggaajilla tätä samaa ongelmaa? 

6 kommenttia: